×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

شکلات - با خوردن این شکلات ۲۰ تا ۳۰ سال جوان‌ تر شوید - جوان‌ تر

با خوردن این شکلات ۲۰ تا ۳۰ سال جوان‌ تر شوید همه تصورات از پیش پنداشته خود را درباره اینکه شکلات برای پوست شما بد است و ضرر دارد دور بریزید و فراموش کنید چون دانشمندان مؤسسه ایستی‌چاک (Esthechoc) انگلستان که به طور تخصصی درمورد خواص شکلات پژوهش و تحقیق انجام می‌دهند.

به گزارش «بامردم»، به فرمول کاملاً جدیدی دست یافته‌اند که به کمک آن می‌توان در کمتر از یک ماه کاری کرد تا پوست شما جوان‌تر به نظر برسد به شرط آنکه روزانه تکه‌ای از شکلاتی را که در این مؤسسه تهیه شده است، میل کنید.

برای رسیدن به فرمول تهیه شکلاتی با این ویژگی دانشمندان دانشگاه کمبریج انگلستان پژوهشی ۱۰ ساله را به سرانجام رسانده‌اند و پس از یک دهه کار و تلاش موفق شدند تا پلی‌فنل‌‌های موجود در شکلات تلخ را با آنتی‌اکسیدان‌های موجود در گوشت ماهی سالمون ترکیب کنند و به نوعی ماده غذایی جدید دست یابند.
نایب رییس بخش توسعه تجاری مؤسسه ایستی‌چاک در این‌باره اظهار می‌کند: «صدها پژوهش انجام شده که نشان می‌دهد شکلات تلخ برای سلامت انسان مفید است ولی مشکل اینجا است که براساس شواهد موجود هر فرد مجبور است تا روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوکالری شکلات تلخ میل کند تا از فواید آنتی‌اکسیدان آن بهره‌مند شود.»
جی شرر می‌گوید: «چنین موردی برای ماهی سالمون نیز مصداق دارد و این ماهی برای سلامت شما سودمند است. منتها پاره‌ای از مردم با بو و مزه آن مشکل دارند. از این رو، با میل کردن یک تکه از محصول ایستی‌چاک در طول روز همان مقدار آنتی‌اکسیدانی که در ۳۰۰ گرم ماهی سالمون و ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوکالری که در شکلات تلخ وجود دارد وارد بدن و جذب آن می‌شود.»
محصول جدید دانشمندان مؤسسه ایستی‌چاک از نظر کالری و قند کالری پایینی دارد و نیازی به گفتن نیست که فاقد گلوتن هم هست. بنابراین، هر کسی می‌تواند از فواید این محصول بهره‌مند شود.
اگرچه ماهی سالمون از لحاظ خواص غذایی بی‌نیاز از ذکر است اما با این همه بسیاری چیزهای دیگر را که در ماهی‌ها و خشکبار یافت می‌شود در خود ندارد. برای مثال در محصول جدید ایستی‌چاک پلی‌فنل اپی‌کتیچین حرف اول را می‌زند که از گیاه کاکائو گرفته می‌شود. همچنین آستاگزانتین که یکی از قدرتمند‌ترین آنتی‌اکسیدان‌های موجود در طبیعت است تا جایی که بسیاری از حیوانات و پرندگان از جمله فلامینگو‌ها رنگ‌های خود را از آستاگزانتین می‌گیرند.
شرر می‌افزاید: «از جلبک مشتق نیز استفاده شده و با پلی‌فنل اپی‌کتیچین موجود در شکلات تلخ ترکیب شده است. از این رو، پوست شما با خوردن شکلات ایستی‌چاک به شکل قابل ملاحظه‌ای شاداب و باطراوت می‌شود. در اطلاعات به دست آمده از کارآزمایی بالینی ما مشخص شد که پس از خوردن یک تکه از شکلات ایستی‌چاک برای مدت ۲۱ روز، ساز و کارهای پوست شما از قبیل میکروسیرکولاسیون، بازسازی سلولی و اکسیژن‌رسانی به بافت‌ها و خون ۲۰ سال جوان‌تر می‌شوند و پوست شما همانند پوست فردی ۲۰ یا ۳۰ ساله می‌شود.»
همچنین شرر و همکاران او تضمین داده‌اند که برخلاف زیاد‌ه‌روی در مصرف ویتامین که عوارض ناخواسته دارد، چنانچه شما بر حسب اتفاق بیش از حد مجاز از این نوع شکلات مصرف کنید هیچ گونه پیامد ناخوشایندی در شما ظاهر نخواهد شد.
وقتی مصرف یک جعبه از این شکلات به پایان رسید، می‌توانید دوره مصرف دیگری را آغاز کنید که مدت زمانی سه ماهه دارد و شاهد نتایج بهتری باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.