×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اختصاصی با مردم : چو عضوی به درد آورد روزگار / دگر عضوها را نماند قرار

موضوع: درخواست پیگیری وضعیت نیروهای قراردادی کمیته امداد

سلام علیکم

با احترام به اطلاع می رساند مسئولین نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) در اقدامی تامل برانگیز دست به اخراج گسترده بسیاری از کارکنان قراردادی خود در سراسر کشور زده است.

مسئولین ذیربط علاوه بر اخراج این حجم عظیم از کارکنان، برای باقیمانده کارکنان با تغییر وضعیت قراردادها به حجمی و ساعتی شرایط را به گونه ای تعیین کرده اند که، سایر پرسنل قراردادی نیز تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشند.

در طرح جدید امداد قراردادها به صورت ۱۵۰ ساعت کار در ماه منعقد میگردد و حق بیمه از طرف امداد پرداخت نمی گردد و چنانچه فرد تمایل به برخورداری از بیمه باشد می بایست بصورت خویش فرما اقدام نماید.

لازم به ذکر است که با توجه به شرایط خاص کشور در ابتدای انقلاب؛ نهادهای انقلابی مانند کمیته امداد از قانون کار معاف شده و این وضعیت تا کنون ادامه دارد، لذا مسئولین ذیربط با سوء استفاده از خلاء قانونی موجود طی دهه های گذشته ظلم مضاعفی را در حق پرسنل قراردادی روا داشته اند به طوریکه همینک کارمندان دارای نزدیک به دو دهه سابقه به راحتی از کار خود اخراج می شوند و به زودی به خیل عظیم مددجویان امداد خواهند پیوست.

گفتنی است تا به الان برای کارکنان قراردادی حتی بیمه بیکاری هم در نظر نگرفته اند و پس از اخراج با آن همه سابقه میبایست بدون هیچ درآمدی زندگی هود را گذران کنند و بعضاً به دلیل بالا رفتن سن آنها نمیتوانند در ارگان دیگری مشغول کار شوند.

این اقدام موجی از نارضایتی ها را در بین کارکنان دلسوز و خیر اندیش خود ایجاد کرده و سال جدید را به کام پرسنل قراردادی خود تلخ کرده است.

پرسنلی که عمری را در راستای خدمت به محرومین جامعه صرف کرده اند، مع الوصف خواهشمندست نسبت به پیگیری موضوع اهتمام ویژه مبذول دارید.

با تشکر

جمعی از کارکنان قراردادی کمیته امداد


پایگاه خبری تحلیلی با مردم :انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.