پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امیدواریم امسال سال اقدام و عمل با استفاده از پتانسیل های موجود باشد
    17 فروردین 1395 - 19:56
    شناسه : 3007
    0

    جواد نجار تمیزکار با اشاره به شعار سال” اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ” گفت : امیدواریم امسال سال اقدام و عمل با استفاده از پتانسیل های موجود باشد. به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان ، جواد نجار تمیزکاردر نشست شورای شهر لاهیجان ،ضمن قدردانی از […]

    پ
    پ

    photo_2016-04-05_20-51-31

    جواد نجار تمیزکار با اشاره به شعار سال” اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ” گفت : امیدواریم امسال سال اقدام و عمل با استفاده از پتانسیل های موجود باشد.

    به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر لاهیجان ، جواد نجار تمیزکاردر نشست شورای شهر لاهیجان ،ضمن قدردانی از اجرای سنگ فرش بلوار مطهری توسط شهرداری لاهیجان، خواستار تسریع در اجرای پروژه سنگ فرش کوچه برق و پیاده رو خیابان سردار جنگل شد.
    نائب رئیس شورای شهر لاهیجان از مدیریت ویژه شهردار و تلاش پرسنل شهرداری لاهیجان در برگزاری جشنواره نوروزی تشکر و قدردانی و رضایتمندی شهروندان را گویای عملکرد مطلوب این جشنواره عنوان نمود .
    وی در ادامه با تأکید بر مطالب عنوان شده در ارتباط با اطلاع رسانی به موقع در خصوص پرونده های حقوقی شهرداری از شهردار لاهیجان خواست، به نحوی برنامه ریزی شود تا پرونده هایی که اهمیت بالا یی دارند در مراحل اولیه ورود به محاکم قضایی ، به شورا اطلاع رسانی شود و بصورت دوره ای نیزگزارشی از پرونده های حقوقی اعلام گردد .
    نجار تمیزکاردر این جلسه ، به شعار سال” اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ” اشاره و افزود : در سال جاری می بایست با استفاده از ظرفیت های بومی خودمان به این مهم جامه عمل بپوشانیم و امیدواریم امسال سال اقدام و عمل با استفاده از پتانسیل های موجود باشد .

    وی تلاش و زحمات کارگران خدمات شهر و فضای سبز و پرسنل خدوم شهرداری را شایسته تقدیر عنوان و خواستار حضور جمعی اعضای شورا در محل کار این عزیزان بدین منظور شدند . تمیزکار همچنین از زحمات و تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و پلیس راهور در تامین امنیت و نظم و آرامش برای شهروندان وهمچنین از همه دستگاه های خدماتی نظیر هلال احمر اورژانس ، آتش نشانی و.. . قدردانی نمود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.