×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری جهت آمادگی اعضای ستاد در مقابله با حوادث احتمالی در ساختمان مرکزی آتش نشانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»، ، آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی می بایست از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند و با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.
حسب دستور شهردار لاهیجان، جلسه هماهنگی و تمهید مقدمات آمادگی واحدهای اجرایی و خدماتی شهرداری به منظور مقابله با هرگونه بحران و حوادث مترقبه و غیر مترقبه با حضور قائم مقام شهردار و مدیران دوایر اجرایی شهرداری در دفتر ستاد بحران واقع درایستگاه مرکزی آتش نشانی برگزار شد.
در ادامه جلسه در مورد کمبودها و امکانات مورد نیاز بررسی و مدیریت امکانات موجود و تقسیم کار در مواقع بحران بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات متخذه در جلسه اصلی ستاد مدیریت بحران شهرداری که در ساختمان ستادی شهرداری با حضور نمایندگان اداره کل مدیریت بحران استان، فرمانداری، شورای اسلامی شهر، هلال احمر، شهردار محترم و مدیران شهرداری برگزار خواهد شد، نهایی می شود.

ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان 1 - ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان تشکیل جلسه داد + تصاویر - اخبار لاهیجان ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان 2 - ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان تشکیل جلسه داد + تصاویر - اخبار لاهیجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.