سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان
    10 بهمن 1395 - 14:51
    شناسه : 31591
    0

    فرماندار لاهیجان گفت:  اگر وصیت نامه الهی و سیاسی حضرت امام را مرور کنیم ایشان در خصوص وحدت بسیار اشاره و تاکید داشته اند اما متاسفانه برخی بازهم یا نمی توانند موضوعات و این آرمان ها را درک کنند و از لحاظ برداشت و درک به یک نتیجه کلی برسند و یا این که اصلا […]

    پ
    پ

    دهه فجر لاهیجان 13 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom

    فرماندار لاهیجان گفت:  اگر وصیت نامه الهی و سیاسی حضرت امام را مرور کنیم ایشان در خصوص وحدت بسیار اشاره و تاکید داشته اند اما متاسفانه برخی بازهم یا نمی توانند موضوعات و این آرمان ها را درک کنند و از لحاظ برداشت و درک به یک نتیجه کلی برسند و یا این که اصلا به درک این اصل تمایلی ندارند.

    به گزارش «بامردم»، مهندس سید محمد احمدی در نشستی ضمن ابراز همدردی و تسلیت برای حادثه ساختمان پلاسکو تهران، گفت: این حادثه بسیار ناگوار بود، بار دیگر مشاهده کردیم علی رغم برخی بداخلاقی ها ملت هم دلی هستیم، ممکن است گاهی نا مهربانی کنیم اما قلبمان پاک و مهربان است، همانطور که مشاهده کردیم در تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی دیگر جناح و طرز تفکر و سن و سال و … معنایی نداشت همه دست به دست هم برای پاسداشت و گرامیداشت یکی از اصلی ترین یاران انقلاب و نظام آمده بودند تا یادش را گرامی دارند.

    فرماندار لاهیجان بیام کرد: امروز در خدمت عزیزان هستیم تا یک بار دیگر دستاوردهای نظام و دست آوردهایی که از دهه فجر سال گذشته اتفاق افتاده را، مرور کنیم، 38 سال پیش اتفاق بزرگی در کشور ایران رخ داد، دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردها و روشنگری سیر تحولی انقلاب اسلامی است.

    *دشمن هدفش تضعیف ایران است

    احمدی با اشاره به اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، کینه و دشمنی استکبار ادامه دارد، گفت: باید با تبیین اهداف انقلاب اسلامی و سیر تحولی که در مسیر انقلاب اتفاق افتاد برای مردم روشنگری شود، دشمن با اتخاذ استراتژی های مختلف در خاورمیانه و دخالت در امور کشورها هدفش این است که ایران را تضعیف کند.

    وی ادامه داد: گرچه استکبار تلاش زیادی را برای جابه جایی مهره های خویش می کند و از ترفند های گوناگون برای اغفال ملت ها و گاهی هم با نشان دادن قدرت نظامی می خواهد این سیل خروشان مردمی را مهار کند، ولی خیزش ملت های اسلامی همراه با بیداری اسلامی توطئه های استکبار را خنثی کرده است.

    این مقام مسئول بیان کرد: انقلاب اسلامی و ظهور با اقتدار ملت ایران در صحنه جهانی، تاثیر زیادی در تحولات و خیزش های مردمی در جهان به خصوص در میان ملت های اسلامی داشته است و آینده ای روشن وسرنوشت سازی را برای ملت های مسلمان رقم خواهد زد.

    وی افزود: انقلاب ما در عرصه های بین المللی دارای دستاوردها و ابعاد مختلفی نسبت به سایر انقلاب هاست، از مهمترین دستاوردها و ابعاد انقلاب در عرصه بین المللی می توان به «تجدید بنای تفکر اسلامی برمبنای دین، مطرح شدن اسلام به عنوان یک ایدئولوژی انقلابی، احیای روحیه خودباوری و سلطه ستیزی در میان نهضت ها» اشاره کرد.

    احمدی تصریح کرد: ریشه های انقلاب ما نشات گرفته از تفکرات اسلامی و تجدید بنای اندیشه دینی و الگو گرفته از قیام امام حسین (ع) بود، انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت برای بیداری ملت و پرورش روحیه ظلم ستیزی بود و امروزه این باور و تفکر را در سایر انقلاب ها مشاهده می کنیم.

    فرماندار لاهیجان اظهار کرد: امروزه می بایست همه ما از دستاورد ها و هرآنچه انقلاب اسلامی برای ما به همراه داشته است حفظ و حراست کنیم، اگر امروزه عزت، امنیت، اقتدار و … در کشورمان حاکم است همگی از برکات انقلاب اسلامی و بهای خون شهدایی است که آسمانی شدند تا من و شما امروز با امنیت و اقتدار زندگی کنیم.

    دهه فجر لاهیجان 1 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom

    *امام به وحدت بسیار تاکید داشت | برخی نمی خواهند این اصل را درک کنند

    وی افزود: مسائل بسیاری در رابطه با عوامل تداوم انقلاب ذکر شد اما اگر وصیت نامه الهی و سیاسی حضرت امام را مرور کنیم ایشان در خصوص وحدت بسیار اشاره و تاکید داشته اند اما متاسفانه برخی بازهم یا نمی توانند موضوعات و این آرمان ها را درک کنند و از لحاظ برداشت و درک به یک نتیجه کلی برسند و یا این که اصلا به درک این اصل تمایلی ندارند.

    احمدی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) مدام به ما توصیه وحدت را داشته و دارند، ولی فقیه در ساختار حکومت و نظام ما به عنوان اولین شخص در کشور مطرح می شود، وقتی تبعیت از ولایت فقیه را جزء آرمان های خود می دانیم و به آن نیز افتخار می کنیم باید امر او برایمان حجت باشد.

    فرماندار لاهیجان عنوان کرد: در دهه فجر امسال همانند سال های گذشته باید لحظه به لحظه وحدت را نه به صورت زبانی بلکه در عمل به نمایش بگذاریم، یعنی در کنار یکدیگر با تمام گرایش هایی که داریم بتوانیم اهداف انقلاب را پیش ببریم، اگر دولت تدبیر و امید خدمتی را برای مردم انجام می دهد و دستاوردهایی را به وجود می آورد آن را به انقلاب، به مقام معظم رهبری به مردم کشورش تقدیم می کند.

    *دولت تدبیر و امید از نقد های سازنده استقبال می کند | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | این اصلا اخلاقی نیست

    وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید نشان داده که همیشه از نقد های سازنده استقبال می کند، نقد با تخریب بسیار متفاوت است، گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند، چرا که چشم هایمان را بر روی واقعیت های موجود می بندیم، این اصلا اخلاقی نیست که بدون این که انتقادی را منعکس کنند در صدد تخریب برآیند.

    احمدی تصریح کرد: امیدواریم با وحدت و رویکرد موجود در استان گیلان و با مدیریت مدبرانه دکتر نجفی استاندار محترم گیلان دهه فجری پرشور تر از سال های گذشته را در گیلان شاهد باشیم و در نهایت در راهپیمائی 22 بهمن شاهد حضوری میلیونی مردم و اتحاد و همبستگی آن ها باشیم.

    وی خاطرنشان کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی بر اساس رهنمود های رهبری، دولت تدبیر و امید یکی از کارهایی که انجام داده  و استان گیلان نیز با تلاش های دکتر نجفی در آن پیشرو بوده رفع موانع بنگاه های اقتصادی کوچک و بزرگ و رفع موانع تولید بوده است.

    *عده ای منتظر معجزه برجام هستند | حداقل دستاورد برجام کاهش ایران هراسی در دنیا بود

    وی در رابطه با برجام عنوان کرد: هنوز عده ای بر این باورند که برجام هیچ تاثیری نداشته است و منتظر معجزه برجام هستند، حداقل دستاورد برجام کاهش ایران هراسی در دنیا بود، همین که پس از چندین سال تحریم روزانه فقط 767 هزار بشکه نفت به کشورهای اروپایی همچون ایتالیا،ترکیه، اسپانیا، یونان و … صادر می کنیم دستاورد بسیار بزرگی است.

    احمدی یادآور شد: وقتی دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم توانست با تدبیر و مدیریت مهم ترین پرونده حقوقی و هسته ای دنیا را به نتیجه برساند، نظام تعاملات کشور ما با دنیا رنگ و بوی تازه ای گرفت و از سکون به رشد و پویائی رسید.

    فرماندار لاهیجان در ادامه ضمن تشریح  پروژه های شاخص عمرانی شهرستان لاهیجان با اشاره به اهمیت دهه فجر به عنوان ریشه تمامی مناسبتهای انقلاب گفت: ما باید ادعای احترام به شهدای انقلاب که در پیروزی انقلاب و تداوم آن نقش داشتند را در این ایام داشته باشیم.

    *افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان | افزایش 73 درصدی اعتبارات طرح ها نسبت به سال گذشته

    وی ادامه داد: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال 201 پروژه با اعتباری بیش از ۴۹۰ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال در شهرستان لاهیجان افتتاح می شوند که یک هزار و ۲۸۱ فرصت شغلی با این طرح ها ایجاد می شود.

    این مقام مسئول افزود: این طرح ها نسبت به طرح های دهه فجر سال گذشته از نظر تعداد ۲۴ درصد، به لحاظ میزان اعتبار ۷۳ درصد افزایش دارد و ایجاد فرصت شغلی نیز نسبت به دهه فجر سال قبل سه و نیم برابر بیشتر شده است.

    فرماندار لاهیجان اظهارداشت: این طرح ها با تلاش و پیگیری ها در سطح ارکان نظام و همکاری همه دستگاهها اجرایی شده اند که شامل طرح هایی در زمینه های سنگ فرش، پیاده راه سازی، آسفالت راه های روستایی، تامین آب شرب روستایی، ایستگاه تقلیل فشار گاز و خط تغذیه، راه سازی ،طرح های پرورش ماهی سردآبی ، افتتاح ساختمان دادگستری رودبنه ، افتتاح مدرسه ، طرح های کشاورزی و اجرای طرح تامین مسکن مددجویان و پارک بانوان می باشند.

    دهه فجر لاهیجان 6 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom

    *افزایش 81 درصدی افتتاح پروژه های دولت تدبیر و امید نسبت به دولت دهم در لاهیجان

    نماینده دولت درشهرستان لاهیجان با اشاره به جدول مقایسه عملکرد های دولت دهم و یازدهم در افتتاح پروژه های هفته دولت و دهه فجر در شهرستان لاهیجان، عنوان کرد: در دولت دهم در مجموع 548 پروژه و طرح با هزینه و سرمایه گذاری 192 میلیارد و 100 میلیون تومان در شهرستان افتتاح و بهره برداری شد که این پروزه ها حدود 1168 فرصت شغلی را ایجاد کرد، در دولت یازدهم در مجموع 990 پروژه و طرح با هزینه و سرمایه گذاری 274 میلیارد و 806 میلیون تومان افتتاح و بهره برداری شد که این پروژه ها در مجموع 3854 فرصت شغلی را ایجاد کرده اند.

    احمدی افزود: از لحاظ تعداد پروژه های افتتاح شده 81 درصد ، از لحاظ میزان اعتبارات 43 درصد و در نهایت از لحاظ ایجاد فرصت شغلی حدود 3 برابر افزایش را نسبت به دولت قبلی شاهد هستیم.

    *برگزاری سومین نشست ستاد جوانان شهرستان لاهیجان در ایام دهه فجر | از تشکیل جلسات با هر طیف و جناحی برای توسعه شهرستان استقبال می کنیم

    فرماندار لاهیجان در ادامه با اشاره به برگزاری سومین نشست ستاد جوانان شهرستان لاهیجان در ایام دهه فجر، خاطرنشان کرد: این ستاد برای رفع مشکلات جوانان و ارتباط چهره به چهره جوانان شهرستان در همان هفته های ابتدائی ورودم به شهرستان لاهیجان تشکیل شد و جوانان شهرستان لاهیجان با عضویت در کمیته های این ستاد ضمن بیان معضلات، مشکلات و … به عنوان بازوان ما در جامعه می توانند یاری رسانمان باشند.

    این مقام مسئول با بیان اینکه اگر قرار است افتخاری و دستاوردی به وجود بیاید، باید تعامل و هم فکری وجود داشته باشد، تصریح کرد: علاوه بر ستاد جوانان همانطور که بار ها بر آن تاکید کردیم از برگزاری جلسات با هر طیف فکری و جناحی در هر شغل و سن و … با هدف رفع مشکلات و رشد توسعه شهرستان لاهیجان استفبال خواهیم کرد چرا که بر این باوریم بدون کمک مردم نمی توان همه مشکلات را رفع کرد، شاید برخی پیشنهاد ها و ایده ها در راستای رفع مشکلات و توسعه شهرستان از این طریق به ما منتقل شود که قابلیت اجرائی شدن داشته باشد، هیچ وقت از مشورت گرفتن از مردم پشیمان نشده ام، حتی اگر این مشورت ها قابلیت اجرائی شدن را نداشته باشند برایم ارزشمند هستند، بسیاری از جوانان لاهیجان افکار و ایدهای بزرگ و بلندی دارند و این افکار در نهایت به شهرستان کمک خواهد کرد.

    احمدی عنوان کرد: شاید اغراق شود اما ما مردمان بی نظیری را در سراسر جهان داریم، در کل دنیا نمی توان این چنین مردمانی همدل، مهربان، پای کار را مشاهده کرد، مردمانی که علی رغم همه مشکلات موجود همچنان پای کار هستند، در طول این شش ماه که به عنوان نماینده دولت در شهرستان لاهیجان حضور دارم، همه آنچه که در کتاب ها و اخبار در رابطه مردمان لاهیجان شنیده بودم  تحقق یافت، لاهیجان دارای  مردمانی بسیار بافرهنگ، صبور، همراه و کمک حال نظام و دولت و مسئولین می باشد و این ها همه وظیفه ما را سنگین تر می کند و این بدین معناست که می بایست با مردم صادق بود، هرآنچیزی که وجود دارد را می بایست به مردم گفت و در این مسیر همراهی و هم دلی مردم را نیز مشاهده کرده و خواهیم کرد.

    *طوری نشود که جریانی امید را به ضد امید تبدیل کند

    نماینده دولت در شهرستان لاهیجان تصریح کرد: بخشی از وظایف دولت این است که امید به زندگی را در مردم به وجود آورد، برای به وجود آوردن امید می بایست همه تلاش کنند و طوری نشود که امید به زندگی در مردم رشد کند و جریان دیگری این را به ضد امید تبدیل کند و این اصلا شایسته نیست.

    وی افزود: امیدواریم بتوانیم با تلاشهای بیشتر، با همدلی، فرصت هایی که به لطف خداوند در بحث برجام ایجاد شده و ایجاد خواهد شد موضوعات کشور، استان و شهرستان را مدیریت کرده و به سوی توسعه و تجلی و پیشرفت بیشتر گام برداریم و به مردم عزیزمان خدمات شایسته ای را ارائه کنیم

     دهه فجر لاهیجان 3 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom دهه فجر لاهیجان 4 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom دهه فجر لاهیجان 5 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom

    دهه فجر لاهیجان 2 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom دهه فجر لاهیجان 7 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom دهه فجر لاهیجان 8 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom دهه فجر لاهیجان 9 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom دهه فجر لاهیجان 10 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom دهه فجر لاهیجان 11 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom دهه فجر لاهیجان 12 - امام به وحدت بسیار تاکید داشت | گاها تخریب ها جای نقد ها را می گیرند | عده ای منتظر معجزه برجام هستند | افتتاح 201 پروژه عمرانی و طرح در ایام الله دهه فجر در لاهیجان - baamardom

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.