شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بستر کار و سرمایه گذاری در شهرستان لنگرود فراهم می باشد / باید فضای مدیریت برای کسان دیگر مهیا شود
    19 فروردین 1395 - 17:19
    شناسه : 3160
    0

    اختصاصی با مردم/ فرماندار لنگرود: باید فضای مدیریت برای کسان دیگر مهیا شود. به گزارش خبرگزاری با مردم، جوادپور در پاسخ به سوال خبرنگار ما که «آیا روزهای پایانی خدمت شما است؟» گفت: امروزه مسئولیت ها یک امانت است و ما باید فضا را برای کسان دیگر آماده کنیم تا آنان نسبت به مسائل روز آشنا […]

    پ
    پ

    photo_2016-04-07_18-14-37

    اختصاصی با مردم/ فرماندار لنگرود: باید فضای مدیریت برای کسان دیگر مهیا شود.

    به گزارش خبرگزاری با مردم، جوادپور در پاسخ به سوال خبرنگار ما که «آیا روزهای پایانی خدمت شما است؟» گفت: امروزه مسئولیت ها یک امانت است و ما باید فضا را برای کسان دیگر آماده کنیم تا آنان نسبت به مسائل روز آشنا شوند، ما نیز وظیفه داریم تجربیات خودرا به آنان انتقال دهیم.
    وی افزود: بستر کار و سرمایه گذاری در شهرستان لنگرود فراهم می باشد و باید دست به دست هم دهیم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و در راستای نام گذاری سال به نام سال اقتصاد مقاومتی، پیشرفت و توسعه شهرستان خود را شوکوفا کنیم.

    جواد پور در در خصوص این که روزهای پایانی خدمت خود را سپری میکند گفت: امیدوارم پایان خدمت خود منبع خیر برکت فراهم شود، برای فردی که فرمانداری لنگرود را به عهده میگیرد آرزوی موفقیت می کنم.

    گزارش : ابوالفضل شکری

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.