جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اختصاص بیشترین سهم اعتبارات به نوسازی و هوشمند سازی مدارس در املش
    10 بهمن 1395 - 12:02
    شناسه : 31603
    0

      جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان املش به ریاست محمودی فرماندار و با حضور صفری امام جمعه محترم شهرستان، رئیس آموزش و پرورش و با حضور جمعی از مسئولین در اداره آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد. به گزارش «بامردم»، محمودی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش با اشاره به رسالت بزرگ آموزش […]

    پ
    پ

     شورای آموزش و پرورش شهرستان املش 1 - اختصاص بیشترین سهم اعتبارات به نوسازی و هوشمند سازی مدارس در املش -

    جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان املش به ریاست محمودی فرماندار و با حضور صفری امام جمعه محترم شهرستان، رئیس آموزش و پرورش و با حضور جمعی از مسئولین در اداره آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، محمودی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش با اشاره به رسالت بزرگ آموزش و پرورش و وظیفه شورای آموزش و پرورش دراستفاده از ظرفیتهای موجود مردمی و نخبگان و ادارات دولتی برای پیشبرد اهداف آموزشی تاکید کرد .

    نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اعتبارات سال 95 در بحث آموزش گفت: ما در سال 95 با توجه به محدودیت های مالی توانستیم بیشترین سهم اعتبارات حدود 18درصد از اعتبارات شهرستان را در بخش نوسازی و هوشمند سازی مدارس به این شهرستان اختصاص دادیم و در سال جاری اولویت این شهرستان اتمام پروژه های نیمه تمام است.

    در ادامه یونس محمودی فرماندار شهرستان املش ضمن تشریح لزوم توجه ویژه به حوزه آموزش و پرورش و تاثیر نقش فرهنگیان در توسعه جامعه،بر لزوم تلاش گسترده حوزه آموزش و پرورش در ارتقاء آگاهیهای دانش آموزان با هدف ایجاد شرایط پذیرش مسئولیت در دانش آموزان تاکید کرد و افزود : هدف آموزش و پرورش ارتقاء وجدان کاری ، تلاش و کوشش، نظم پذیری و روحیه کار جمعی است که امیدواریم در رسیدن به این هدف موفق باشند.

    وی در مورد برجام نیز گفت: خوشبختانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش دولت تدبیر و امید برجام به فرجام رسید و تعامل با دنیا را عامل پیشرفت جامعه می دانیم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت : کار علمی و کارشناسی در پیشرفت امور کشور را بر رفتارهای احساسی و گذرا ترجیح می دهیم.

    صفری رئیس آموزش و پرورش شهرستان املش در جلسه مذکور عنوان کرد: سیاستگذاری و شورای برنامه ریزی است و این شورا باید برای آموزش و پرورش ریل گذاری نماید و مسیر حرکت را درتعیین ارتقاء سطح علمی شهرستان مشخص و موانع را از سر راه آموزش و پرورش بردارد .شورای آموزش و پرورش شهرستان املش 2 - اختصاص بیشترین سهم اعتبارات به نوسازی و هوشمند سازی مدارس در املش - شورای آموزش و پرورش شهرستان املش 4 - اختصاص بیشترین سهم اعتبارات به نوسازی و هوشمند سازی مدارس در املش - شورای آموزش و پرورش شهرستان املش 3 - اختصاص بیشترین سهم اعتبارات به نوسازی و هوشمند سازی مدارس در املش -

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.