شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41370 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گله‌مندی استاندار گیلان از عملکرد مدیریت شهر رشت در بحران برف
    14 بهمن 1395 - 17:06
    شناسه : 33066
    0

    استاندار گیلان با بیان اینکه مردم باید سیمای خدمات شهر رشت را مشاهده کنند گفت: از عملکرد حوزه مدیریت شهری به‌ویژه رشت در بارش برف گله‌مند هستم. محمدعلی نجفی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در گیلان اظهار کرد: از ساعت ۹ شب گذشته شاهد بارش برف و رطوبت بالا و وزش باد شدید […]

    پ
    پ

    دکتر محمدعلی نجفی

    استاندار گیلان با بیان اینکه مردم باید سیمای خدمات شهر رشت را مشاهده کنند گفت: از عملکرد حوزه مدیریت شهری به‌ویژه رشت در بارش برف گله‌مند هستم.

    محمدعلی نجفی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در گیلان اظهار کرد: از ساعت ۹ شب گذشته شاهد بارش برف و رطوبت بالا و وزش باد شدید در مناطق مختلف استان هستیم.

    وی به بارش ۶۵ سانتی‌متر برف در شهر رشت اشاره کرد و افزود: در لاهیحان ۵۷ سانتی‌متر برف باریده ضمن اینکه در بعضی از مناطق بارش ۱۰۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر برف گزارش شده است.

    استاندار گیلان با بیان اینکه در تامین و عرضه مواد غذایی به‌ویژه پخت نان به‌خوبی عمل شده است، تصریح کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر قطع گاز نداشتیم و ممکن است در خانه‌ای به طور موردی قطع گاز داشته باشیم اما به طور کلی شبکه توزیع گاز استان فعال است.

    نجفی، خواستار همکاری مردم در صرفه‌جویی مصرف گاز شد و بیان کرد: تاکنون شهروندان همکاری خوبی با مسؤولان داشتند و این روند باید ادامه پیدا کند تا شبکه گاز را فعال نگه‌داریم.

    وی به شکستن درختان و سقوط روی سیم‌های برق به دلیل آب‌دار بودن برف اشاره کرد و گفت: تا عصر امروز مسؤولان توزیع نیروی برق گیلان قول دادند تمام فیدرهای ازکار افتاده را وارد مدار کنند و شرایطی ایجاد شود که مردم امشب برق‌دار شوند.

    استاندار گیلان با تأکید بر اینکه در حوزه شهری به‌ویژه شهر رشت گله‌مند هستم، متذکر شد: مردم باید بتوانند سیمای خدمت شهر رشت که گسترده است، را به وضوع مشاهده کنند.

    نجفی بر فعالیت سریع‌تر ماشین‌آلات برف‌روب در سطح شهر رشت تأکید کرد و یادآور شد: صبح امروز مردم برای تردد در سطح شهر رشت با مشکل جدی مواجه بودند و این موضوع باید سریع‌تر برطرف شود.

    وی با بیان اینکه نباید شاهد مشکلات در شهر رشت عصر امروز باشیم، اظهار کرد: فردا یخبندان سنگین پیش‌بینی شده است و مشکلات باید برطرف شود.

    استاندار گیلان به ایجاد مشکل ناشی از بارش برف در شهرهای دیگر مانند لاهیجان اشاره کرد و افزود: تذکرات لازم به مسؤولان مربوطه شهرستان داده شده است.

    نجفی با اشاره به ورود اتوبوس‌ها از استان اردبیل به گیلان، بیان کرد: اتوبوس‌های ورودی به گیلان به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در خروجی شهر رشت به طرف امامزاده هاشم(ع) توقف کردند و موجب مسدود شدن راه‌ها شده و تذکرات لازم را داده‌ایم.

    وی بر جلوگیری از تردد خودروها بدون زنجیر چرخ در جاده‌های گیلان تأکید کرد و گفت: پلیس راه و راهور موظف شدند از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری کنند. / فارس

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.