×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

raeise(5)

اختصاصی بامردم / رییس دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان گفت: یکی از معیارهای رشد و زمینه های توسعه در جوامع مختلف، دانشگاه بوده چرا که این مرکز علمی، در سازندگی انسان‌ها، رسالت عظیمی را برعهده داشته و دارد.

به گزارش خبرگزاری بامردم، سهراب کردرستمی در نخستین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در سال جدید اظهار کرد: نامگذاری سال ۹۵  «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری، جهت حرکت مسئولین و فعالان سطوح مختلف کشور از جمله بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی را مشخص می‌کند. عناوینی که در یک نگاه ژرف می‌تواند، موجبات شکوفایی هرچه بیشتر کشور عزیزمان را فراهم‌ سازد.

وی افزود: معتقدم، یکی از معیارهای رشد و زمینه‌های توسعه در جوامع مختلف، دانشگاه بوده چرا که این مرکز علمی، در سازندگی انسان ها، رسالت عظیمی را برعهده داشته و دارد. دانشگاه و نخبگان علمی آن سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه به حساب می ‌آیند و ما معتقدیم که با این سرمایه‌های ارزشمند می توان کشور را در بخش‌های مختلف سرو سامان داد.

کردرستمی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال ۹۵، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان که یکی از بزرگترین دانشگاه‌های کشور در بخش آموزش عالی است، با توجه به مصوبات جلسه روسای واحدهای استان گیلان، با برنامه ریزی‌های انجامی در جهت نیل به این موضوع، سیاست‌های مدونی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق توسعه شرکت‌های دانش بنیان، مراکز رشد، در راستای اقتصادی کردن طرح‌های پژوهشی، خدمات علمی، محصولات دانش بنیان و …  دنبال می‌کند که به امید خدا بخشی از آن در جشنواره فرهیختگان رونمایی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هسته‌ای و روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: تولید و توسعه علم و دستیابی به فناوری برای ارتقاء جایگاه علمی کشور در جهان و کسب ثروت به منظور بهبود وضع زندگی مردم و رفاه عمومی، مرهون مطالعه و تلاش‌های نخبگان، دانشمندان، پژوهشکده‌ها‌، مراکز تحقیقاتی، سازمان‌ها، مراکز دولتی و … است که الحمدا… با حضور پروفسور میرزاده و نیز برنامه‌های انجامی شاهد اتفاق‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف در دانشگاه آزاد خواهیم بود.

وی یادآور شد:با توجه به همکاری‌های متقابل و نیز هم‌افزایی ایجاد شده در سطح کشور و استان، این واحد دانشگاهی با برخورداری از دانشی پیشرفته، توانا در تولید علم و فناوری متکی بر سهم برتر منابع انسانی، موقعیت ممتاز جغرافیایی و …. اثر بخشی خود را در توسعه ملی با عزمی ملی در جهت حل مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی بیش از گذشته آشکار خواهد کرد.raeise(4)

raeise(3)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.