پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وضعیت گازرسانی در شهرستان لاهیجان عادی است
    15 بهمن 1395 - 9:39
    شناسه : 33288
    0

    رئیس اداره گاز لاهیجان گفت: وضعیت گازرسانی در شهرستان، عادی است و با وجود برف سنگین، تاکنون مشکلی در این زمینه برای شهروندان ایجاد نشده است. به گزارش «بامردم»، رضا حیدرنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برغم بارش برف بیش از 60سانتیمتر در شهر لاهیجان و ادامه بارش ها، تمامی […]

    پ
    پ

    حیدر نژاد - وضعیت گازرسانی در شهرستان لاهیجان عادی است -

    رئیس اداره گاز لاهیجان گفت: وضعیت گازرسانی در شهرستان، عادی است و با وجود برف سنگین، تاکنون مشکلی در این زمینه برای شهروندان ایجاد نشده است.

    به گزارش «بامردم»، رضا حیدرنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برغم بارش برف بیش از 60سانتیمتر در شهر لاهیجان و ادامه بارش ها، تمامی مناطق روستایی و شهری این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند و تاکنون گاز هیچ مشترکی، قطع نشده است.
    وی خاطرنشان کرد: شب گذشته نیروهای این اداره، با باز نگهداشتن راه های ایستگاه های فشار گاز در حال مدیریت آن هستند و امروز نیز به امدادرسانی خود در سطح شهرها و روستاها ادامه می دهند و امکانات ما، در خدمت مدیریت شهری قرار دارد.
    حیدرنژاد ادامه داد: برای پایداری جریان گاز و بمنظور صرفه جویی در مصرف گاز در راستای تامین رفاه شهروندان، تا برقراری وضعیت عادی، گاز ساختمان اداره گاز لاهیجان از روزگذشته قطع شده و از سوخت دوم انرژی استفاده می کنیم.
    وی اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران لاهیجان، گاز جایگاه های عرضه سوخت طبیعی (CNG) و صنایع عمده شهرستان نیز از روز گذشته قطع شده است.
    رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان به شهروندان توصیه کرد که مصرف بهینه گاز را مورد توجه قرار دهند.
    یک هزار و 678 کیلومتر شبکه و انشعاب گاز، 16 ایستگاه تقلیل فشار، هفت جایگاه عرضه سوخت طبیعی (CNG) و بیش از 79 هزار دستگاه کنتور نصب شده صنعتی، تجاری، و خانگی در لاهیجان وجود دارد.
    لاهیجان با 168 هزار نفر جمعیت و دو بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و 180 روستای بالای 20 خانوار در این شهرستان وجود دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.