شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نگاهی به عملکرد موفقعیت های ورزشی شهرداری رودسر از نگاه عضو شورای شهر
    22 فروردین 1395 - 19:50
    شناسه : 3334
    0

    اختصاصی بامردم / مجتبی کاظمی عضو شورای شهر رودسر در سال 93 تیم فوتبال شهرداری رودسر موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر استان گردید در سال 94 این تیم در لیگ زیر گروه دسته سه کشور موفق ظاهر شد و به عنوان یکی از دو تیم صعود کرده به لیگ اصلی دسته سه فوتبال […]

    پ
    پ

    456
    اختصاصی بامردم / مجتبی کاظمی عضو شورای شهر رودسر

    در سال 93 تیم فوتبال شهرداری رودسر موفق به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر استان گردید
    در سال 94 این تیم در لیگ زیر گروه دسته سه کشور موفق ظاهر شد و به عنوان یکی از دو تیم صعود کرده به لیگ اصلی دسته سه فوتبال کشور در رقابت های سخت و فشرده این مرحله حضور یافت.
    برای لیگ سه سکان هدایت تیم به آقای حسین داوودی سپرده شد که در مرحله نخست موفق ظاهر شدند اما در مرحله دوم پس از گذشت شش هفته، تنها یک امتیاز اندوخته داشتیم و تیم در شرایط بد مالی و امتیازی دو سال خود قرار گرفت.
    با نشست های متعدد میان کمیته فنی و سرمربی و جلسات داخلی هیات مدیره،آقای داودی اعلام استعفا نمودند که پس از پذیرش استعفای ایشان،با نظر کمیته فنی تیم،آقای….
    سید محمود حسن نژاد به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شدند.
    با حضور ایشان دو برد پیاپی از سه بازی کسب شد و اوضاع تیم کمی متحول گردید.
    در سال 94 مشکلات مالی بزرگترین حریف تیم ما محسوب می شود.
    با وجود مشکلات زیاد مالی،کادر فنی و بازیکنان با کمترین سطح توقعات،با همدلی و دوستی در تمرینات و بازیهای خارج از استان حاضر میشوند.
    هدف و امید ما،برای سال 95،حفظ تیم در سطح اول لیگ سه کشوری است که برای سال اول حضور تیم در این مرحله بسیار ارزشمند خواهد بود.
    در راستای سایر ورزش ها،باشگاه شهرداری رودسر در حد وسع و توان خود به دیگر رشته ها نیز توجه داشته است که از جمله شاخص ها؛ والیبال سالنی و ساحلی،اتومبیلرانی آف روود و موتورسواری کراس و فوتبال ساحلی بوده است که در کنار ورزش های انفرادی درخشیده اند.
    با همیت شهرداری و دوست داران رشته های مختلف ورزشی، مجموعه های ورزشی در ساحل رودسر ساخته و به بهره برداری رسیده اند
    که می توان به زمین فوتبال ساحلی،پیست اتومبیلرانی و موتورسواری و زمین والیبال ساحلی،همگی به صورت محصور و ابعاد استاندارد اشاره داشت
    و الحمدلله در روز جمعه، 20.1.1395 شاهد مسابقات اتومبیلرانی آفروود انتخابی استان گیلان برای حضور تیم منتخب گیلان در جام کشوری بودیم که در زمین یاد شده برگزار شد
    و امیدواریم با رایزنی های در حال انجام با مسولین کشور، بتوانیم برای برگزاری مسابقات والیبال ساحلی و اتومبیلرانی آفروود و کراس موتور در سطح ملی، در تابستان 95،موافقت های لازم را اخذ نماییم که برای معرفی هرچه بهتر شهر ساحلی رودسر به کشور،مفید خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.