چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری ارازل و اوباش معروف رشت توسط پلیس امنیت عمومی گیلان
    23 فروردین 1395 - 8:02
    شناسه : 3348
    0

    به گزارش خبرگزاری بامردم؛ رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از دستگیری یک اراذل و اوباش معروف به شاهرخ پوتال که چند ماهی تحت تعقیب بود خبر داد. سرهنگ سید رسول صمدی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با اراذل و اوباش این پلیس موفق به دستگیری یکی از اراذل و اوباش رشت معروف به «شاهرخ پوتال» […]

    پ
    پ

    1431

    به گزارش خبرگزاری بامردم؛ رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان از دستگیری یک اراذل و اوباش معروف به شاهرخ پوتال که چند ماهی تحت تعقیب بود خبر داد.

    سرهنگ سید رسول صمدی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با اراذل و اوباش این پلیس موفق به دستگیری یکی از اراذل و اوباش رشت معروف به «شاهرخ پوتال» را که به اتهام شرارت، باج گیری، قدرت نمایی، سلب آسایش عمومی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس چند ماهی تحت تعقیب مراجع قضایی بود در آخرین مخفیگاهش شدند.

    وی افزود: ماموران پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک اقدام ضربتی وی را دستگیری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

    سرهنگ صمدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به پشتوانه حمایت های دستگاه قضایی با افرادی که بخواهند به نظم و آرامش و امنیت شهروندان خدشه وار کنند قاطعانه برخورد می کند و افرادی که نیات پلیدی در سر می پرورانند باید بدانند که با اقدام قانونی و جدی پلیس رو به رو خواهند شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.