پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افتتاح هتل 3ستاره با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در رودبار
    18 بهمن 1395 - 20:22
    شناسه : 34026
    0

    در ششمین روز از ایام الله دهه فجر یک هتل 3ستاره با حضور استاندار گیلان در شهرستان رودبار افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان به «بامردم»، پیش از ظهر امروز با حضور دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان هتل3 ستاره زیتون در شهرستان رودبار افتتاح شد. رضا علیزاده مدیرکل […]

    پ
    پ

    - افتتاح هتل 3ستاره با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در رودبار -

    در ششمین روز از ایام الله دهه فجر یک هتل 3ستاره با حضور استاندار گیلان در شهرستان رودبار افتتاح شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان به «بامردم»، پیش از ظهر امروز با حضور دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان هتل3 ستاره زیتون در شهرستان رودبار افتتاح شد.

    رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در مراسم افتتاحیه این واحد گردشگری با بیان اینکه به یمن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ 44 پروژه گردشگری در استان افتتاح می گردد، اظهار داشت:حدود 56 میلیارد تومان از این مبلغ از سوی سرمایه گذار تامین و بخشی از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

    وی؛ حمایت های بانکی را عاملی برای پیشرفت پروژه های ناتمام در حوزه گردشگری خواند و گفت: هم اکنون پروژه های بسیاری در انتظار تسهیلات بانکی به سرمی برند.

    این مسئول تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با بسترسازی توسعه محور توانسته اقدامات خوبی را در مسیر پیشرفت همه جانبه در سراسر کشور را به اجرا رساند؛ افزود: با وجود تنگناهای اقتصادی، کاهش قیمت نفت و تحریم ها ؛خدمتگذاری در بخش دولتی بیش از پیش در حال انجام است که افزایش تعداد واحدهای گردشگری از 1145 به رقم 17450 واحد تنها گوشه ای از این تعالی و پیشرفت است.

    علیزاده “اقتصاد مقاومتی” را سرفصل تمامی فعالیت های میراث فرهنگی گیلان در سالهای اخیردانست و بیان داشت: تدوین بسته حمایت از کارگاه‌های صنایع‌دستی، ایجاد بسته هتلینگ و تدوین بسته حمایت از گردشگری جزو اقدام‌های اداره کل در راستای اقتصاد مقاومتی بوده که در دو محور ارتقای توان تولید ملی و توسعه صنایع‌دستی و گردشگری است.

    این مسئول با اشاره به اینکه ۶ روستای گیلان شامل اسطلخ‌جان ، دهنه‌سر شیجان ،عنبران ،حلیمه جان و قاسم آباد سفلی و علیا برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر اجرای طرح روستای بدون بیکار بصورت پایلوت انتخاب شدند، خاطرنشان کرد: ۲۲۰ کارگاه تولید انفرادی و گروهی در این روستاها تشکیل شده است.

    مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان توسعه پایدار و رونق اقتصادی مستلزم حضور گردشگران است، افتتاح هتل 3ستاره زیتون با سرمایه گذاری بیش از 2 و نیم میلیارد تومان که تمامی آن از سوی سرمایه گذار تامین شده را موجب اشتغالزایی برای 50 نفر ، رونق صنعت گردشگری و نیز جذب توریست در شهرستان رودبار خواند.

    وی تصریح نمود: در سالهای اخیر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری توجه به مناطق کمتر توسعه یافته را به عنوان هدف دنبال نموده تا پتانسیل موجود در این مناطق با همت سرمایه گذاران بخش خصوصی و مساعدت دستگاههای دولتی به بالندگی برسد.

    این مسئول با اشاره به ظرفیت های شهرستان رودبار در جذب گردشگران اذعان نمود: در کنار جلوه های طبیعی تاریخی ،صنایع دستی و هنرهای سنتی باید غنای فرهنگی مردمان این منطقه را یک ثروت ارزنده در گیلان دانست و تلاش نمود تا در قالب ویژه برنامه های متعدد نسبت به معرفی جلوه های فرهنگی شهرستان رودبار اقدام نمود.

    مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان بر لزوم اقامت گردشگران در مقصد برای کسب درآمد اقتصادی تاکید کرد و گفت: کیفی سازی خدمات و بازاریابی در این حوزه نقش موثر و رونق افزایی را ایفا می سازد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.