×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دست به بیل شدن نیکفر نماینده لاهیجان 4 - جناب نماینده عزیز! شما نماینده خیل مردم دو شهرستانید نه نماینده و تریبون چند نهاد و ارگان - انتقاد از نیکفر

جناب نماینده عزیز! شما نماینده خیل مردم دو شهرستانید نه نماینده و تریبون چند نهاد و ارگان خاص که به هم تعلق خاطر دارید. بهتر نیست به جای توزیع این همه دلسردی و تبعیض در نگاه؛ کمی به خواسته ها و آنچه در میان مردم جاری است توجه فرمایید؟!

اختصاصی «بامردم» یک شهروند لاهیجانی در یادداشتی که در یک کانال محلی منتشر کرد، نوشت: لازم می دانم در پاسخ به پیامهای تشکر آمیز خیل مردم و نیز در پاسخ به کم لطفی و بی توجهی نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی به زحمات شبانه روزی پرسنل اداره گاز که گویا چوب مشکلات شخصی نماینده با رییس شان را میخورند دو نکته را خدمت مردم شریف لاهیجان و خدمت نماینده محترم یادآوری کنم:
اول آنکه رئیس و کارکنان اداره گاز لاهیجان، به عمل و فعل و نه به گفتار و قول ثابت نموده اند که ” تشنگان خدمتند” نه ” شیفتگان قدرت و نام “. در انجام وظیفه نه چشم به تعریف و تمجید دوخته اند و نه در جستجوی نام؛ به قول و حرف بسنده کرده اند.

تشکر مردم شریف و قانع و نجیب از آن روی است که آنان را خدمتگزار صادق خود تشخیص داده و وجودشان را در کاهش آلامشان موثر دیده اند… نه در مقابل عکاس و خبرنگار بیل به دست گرفته و نه با هدف تسویه حساب شخصی و باندی در انجام وظیفه کوتاهی کرده اند.

نکته دوم خطاب به نماینده عزیز مردم لاهیجان است: برادر عزیز! بزرگترین وظیفه شما، نمایندگی خواسته های به حق مردم و نمایندگی و تبعیت از نظر و خواست آنهاست… آیا بی توجهی شما به سیل خواسته های مردمی در ذکر نام نیک فرزندان و خادمانشان در شرکت گاز؛ بی توجهی آنهم از نوع عمدیش به انجام درست وظیفه تان نبوده؟!

جناب نماینده عزیز! شما نماینده خیل مردم دو شهرستانید نه نماینده و تریبون چند نهاد و ارگان خاص که به هم تعلق خاطر دارید… بهتر نیست به جای توزیع این همه دلسردی و تبعیض در نگاه؛ کمی به خواسته ها و آنچه در میان مردم جاری است توجه فرمایید؟! آیا زحمات شبانه روزی جمیع پرسنل یک اداره در انجام خدمت باید فدای خواسته ها و مشکلات شخصی شما با رییس آن اداره گردد؟!

در پایان خود و همه را به حضور دایمی در محضر خدای عالم به غیب توجه میدهم.


پایگاه خبری تحلیلی با مردم :انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.