×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

پیام مشترک امام جمعه، نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن - پیام مشترک امام جمعه، نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان لاهیجان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن - امام جمعه شهرستان

فرماندار لاهیجان، امام جمعه شهرستان و نماینده مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

به گزارش «بامردم»، متن پیام به شرح ذیل میباشد:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ ﴿۲﴾

روزهای ماه بهمن تداعی‌کننده بی‌نظیرترین روزها در تاریخ این مرز و بوم است.
روزهایی که ملت بزرگ ایران به رهبری امام خمینی(ره)، طومار رژیم طاغوتی سمتشاهی را برای همیشه تاریخ درهم پیچید.

مردم مسلمان ایران برای رسیدن به هدفی بزرگ که همان برپایی حکومتی الهی و برگرفته از دین مبین اسلام در این سرزمین بود، سال‌ها سختی مبارزه را به جان خریدند و در این راه شکنجه‌های بسیار دیدند تا اینکه طلیعه پیروزی در این سرزمین دمیده شد.

انقلاب اسلامی ایران، انقلابی برآمده و متعلق به مردم است و امام خمینی(ره) نیز منبعث از فرهنگ قرآنی مبارزات این انقلاب را مردم‌محور قرار داد و به برکت حضور مردم و خون شهدا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

اهمیت این انقلاب به حدّی بود که بسیاری از اندیشمندان، انقلاب اسلامی را بزرگترین رویداد قرن نامیدند که حکومتی اسلامی بر پایه رای مردم را در این کشور برپا کرد.

حال که ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، این انقلاب با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های فراوان، استوارتر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد و توطئه‌های دشمنان نتوانسته خدشه‌ای در اراده مردم در پیمودن راه این انقلاب وارد کند.

این روزها که برگ‌های تقویم ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر را برای همگان تداعی می‌کند، فرصت مناسبی است تا بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا که همان آرمان‌های اصیل انقلاب است، تجدید میثاق داشته باشیم.

اینجانبان با ادای احترام به ارواح پرفتوح شهدای انقلاب و روح بلند و ملکوتی امام شهدا، از عموم مردم متدین، غیور و انقلابی شهرستان لاهیجان دعوت می‌نماییم تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، تمامی نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان این نظام الهی را نقش بر آب کرده و یک بار دیگر افق روشنی از جمهوری اسلامی ایران را در برابر جهانیان ترسیم نمایند.

حجّت الاسلام والمسلمین عبدالله زاده
(امام جمعه شهرستان)

دکتر ذبیح الله نیکفر
(نماینده مجلس شورای اسلامی)

مهندس سیّد محمد احمدی
(فرماندار شهرستان)

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.