جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ادامه بارندگی ها و وزش باد در گیلان طی سه روز آینده
    24 بهمن 1395 - 21:06
    شناسه : 35733
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از ادامه بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) در استان طی ۷۲ ساعت آینده خبر داد. به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی روز یکشنبه  بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۷۲ ساعت آینده، بارندگی […]

    پ
    پ

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از ادامه بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) در استان طی ۷۲ ساعت آینده خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی روز یکشنبه  بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس طی ۷۲ ساعت آینده، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید) ، در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف پیش بینی می شود.
    وی ادامه داد: طی این مدت در مناطق مستعد جلگه ای بارش مخلوط برف و باران و با احتمال بارش برف دور از انتظار نیست.
    غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی متناوب و وزش باد، در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (بعضی نقاط شدید)، در ارتفاعات و دامنه ها بارش برف پیش بینی کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای استان در شبانه روز گذشته را با شش درجه مربوط با منجیل و کمینه دما را با شش درجه زیرصفر مربوط به جیرنده ذکر کرد.
    وی گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت (ایستگاه هواشناسی فرودگاه) نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب پنج و سه درجه ثبت شده است.
    غلامی اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته مربوط به رودسر با ۱۲٫۶ میلیمتر و پس از آن بندرکیاشهر با ۱۰٫۸ میلیمتر بوده است.
    وی میزان بارش برف در گیلان طی شبانه روز گذشته را نیز با چهار سانتیمتر مربوط به جیرنده ذکر کرد.


    منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.