پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41436 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 25 خودروی برف روب آماده خدمت رسانی هستند | درختانی را قطع کردیم که باعث بروز مشکلات می شدند | شهروندان از پارک خودرو ها در کنار خیابان ها اکیدا خودداری کنند
    27 بهمن 1395 - 22:35
    شناسه : 36321
    0

    شهردار لاهیجان عنوان کرد: تا این لحظه که در خدمت شما هستیم شهرداری لاهیجان توانسته 25 خودروی برف روب را تهیه و آماده برای خدمات رسانی کند و این در حالی است که در بارش برف اخیر کل تجهیزات تهیه شده در ابتدای کار 12 دستگاه بود که پس از همکاری سایر دوستان به 17 […]

    پ
    پ

    آگشته 1 - 25 خودروی برف روب آماده خدمت رسانی هستند | درختانی را قطع کردیم که باعث بروز مشکلات می شدند | شهروندان از پارک خودرو ها در کنار خیابان ها اکیدا خودداری کنند - آگشته شهردار

    شهردار لاهیجان عنوان کرد: تا این لحظه که در خدمت شما هستیم شهرداری لاهیجان توانسته 25 خودروی برف روب را تهیه و آماده برای خدمات رسانی کند و این در حالی است که در بارش برف اخیر کل تجهیزات تهیه شده در ابتدای کار 12 دستگاه بود که پس از همکاری سایر دوستان به 17 دستگاه افزایش یافت.

    اختصاصی «بامردم»، سعید آگشته در نشست ستاد بحران شهرستان لاهیجان که عصر امروز در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، تصریح کرد: با پیش بینی های سازمان هواشناسی در رابطه با بارش برف، ستاد بحران شهرداری لاهیجان از سه روز گذشته جلسات خود را به طور مداوم با حضور نمایندگان ادارات مختلف برگزار کرده و در روز های آینده نیز این جلسات ادامه خواهد داشت.

    وی افزود: امیدواریم با بهره گیری از تجارب بارش شدید برف اخیر بتوانیم در مدیریت بحران برف پیش رو خدمات بیشتر و شایسته تری را از خود ارائه دهیم و با جبران کمبود امکانات و … بتوانیم رضایت شهروندان در ارائه خدمات را جلب کنیم.

    شهردار لاهیجان با بیان اینکه پارک خودروها در حاشیه خیابان ها، یکی از مشکلات بزرگ در بحران برف می باشد، گفت: پارک خودروها در حواشی خیابان ها و معابر مانع ارائه خدمات و برف روبی خیابان ها توسط خودروهای سنگین می شود و مشکلات فراوانی را با خود به همراه دارد.

    وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده با پلیس راهور خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان ها که مانع ارائه خدمات شوند، به پارکینگ شهرداری منتقل خواهند شد و از آنجایی که ممکن است به دلیل شرایط بد جوی و … این خودرو ها در حین انتقال صدمه ببینند توصیه می کنیم شهروندان از پارک خودرو ها در کنار خیابان ها اکیدا خودداری کنند.

    آگشته خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات مهم به خصوص در بارش برف اخیر بحث درختان پیر و فرسوده و سقوط آن ها و … قطعی کابل های برق و سایر مشکلات همراه آن بود که در دو روز گذشته توسط اکیپ هایی اقدام به هرس شاخه ها و قطع درختان پیر و فرسوده کردیم که با انتقادات و حمله برخی افراد در فضای مجازی مبنی بر اینکه درختان در شهر نفس می کشند و …مواجه شدیم، که باید عرض کنم ما درختانی را قطع کردیم که مانع نفس کشیدن و باعث بروز مشکلات و ضررهای مالی و … برای شهروندان می شدند.

    وی افزود: بسیاری از درختان چنار در سطح شهرستان بسیار پیر و فرسوده شده اند که در حال حاضر چهار اکیپ شهرداری و یک اکیپ اداره برق در حال هرس کردن این درختان هستند تا بتوانیم بخشی از مشکلات مربوط به درختان پیر را برطرف کنیم.

    شهردار لاهیجان عنوان کرد: تا این لحظه که در خدمت شما هستیم شهرداری لاهیجان توانسته 25 خودروی برف روب را تهیه و آماده برای خدمات رسانی کند و این در حالی است که در بارش برف اخیر کل تجهیزات تهیه شده در ابتدای کار 12 دستگاه بود که پس از همکاری سایر دوستان به 17 دستگاه افزایش یافت.

    وی افزود: ستاد بحران ما هم اکنون در 80 درصد حالت آماده باش قرار دارد و از فردا ظهر تا پایان برف روبی در 100 درصد آماده باش به خدمات رسانی به مردم خواهند پرداخت.

    آگشته با بیان اینکه برف روبی خیابان های برخی از دستگاه ها به علت نوع عملکرد و خدمات رسانی در الویت کاری قرار دارد، تاکید کرد: ما در کنترل و مدیریت بحران می بایست بر اساس برنامه عمل کنیم، قطعا در یک شهر هزار و 500 هکتاری با 25 اکیپ و دستگاه برف روب الویت بندی و تقدم و تاخر هایی را به همراه دارد، مثلا در یک خیابانی که در الویت ما قرار دارد و به طور اتفاقی یک شخص مسئول در آن خیابان زندگی می کند، نباید طوری نگاه شود و گفته شود که به خاطر آن مسئول این خیابان برف روبی شده است و قطعا اینطور نخواهد بود.

    وی عنوان کرد: برنامه مدیریت بحران شهرداری فردا در سایت شهرداری قرار خواهد گرفت و قطعا بر اساس همان برنامه اقدام خواهیم کرد.

    شهردار لاهیجان با اشاره به برخی کمک های داوطلبانه مردمی در مدیریت بحران، گفت: به طور مثال امروز جلسه ای با کمیته آفرود شهرستان برگزار شد که قرار شد آن ها همچون گذشته ماشین آلات خود را برای خدمات رسانی به سطح شهر بیاورند و به ما کمک کنند.

    وی ادامه داد: با برخی از هیات امنای مساجد نیز جهت اسکان تیم های مدیریت بحران شهرداری هماهنگی انجام شده چرا که حدود 350 نیروی ما می بایست شب ها را نیز در مناطق مختلف شهر سپری کنند و برای اقامت و استراحت و خواب این عزیزان و زحمت کشان هماهنگی های لازم انجام شده است

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.