پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدیریت بحرانی که وجود ندارد!
    27 بهمن 1395 - 22:53
    شناسه : 36322
    0

    مدیریت بحرانی که وجود ندارد!!! – برف 83 تکرار می شود! – 30 ساعت برف سنگین در گیلان! – رشت با بحران برف مواجه می گردد! اینها جملاتی است که در روزهای اخیر در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی از قول مدیران ستاد بحران استانداری و شهرداری شنیده می شود. بزرگواران، دوستان عزیز […]

    پ
    پ

    مدیریت بحرانی که وجود ندارد!!!

    – برف 83 تکرار می شود!
    – 30 ساعت برف سنگین در گیلان!
    – رشت با بحران برف مواجه می گردد!

    اینها جملاتی است که در روزهای اخیر در سایت های خبری و شبکه های اجتماعی از قول مدیران ستاد بحران استانداری و شهرداری شنیده می شود.
    بزرگواران، دوستان عزیز ازتون استدعا داریم با احساسات مردم بازی نکنید. شما دو هفته پیش نتوانستید به درستی یک برف 14 ساعته را مدیریت کنید و از یک نعمت الهی یک بحران ساختید. ضمن اینکه شاهد بودیم از مشکلات و بدبختی های مردم چماقی ساختید و از آن برای تسویه حساب های شخصی و سیاسی خود و جناح های سیاسی تان استفاده کردید و ککتان نگزید که مردم چه می کنند، چه میخورند و چه بلایی سرشان آمده.

    شماهایی که در روزهای بدبختی مردم فقط بر علیه هم بیانیه می دادید و به هم می تاختید، چه باری از روی دوش مشکلات مردم برداشتید. حال که دو هفته از آن واقعه گذشته و هنوز خشم مردم از بی کفایتی شما خاموش نشده، بازی تازه ای را شروع کرده اید.

    طبق نظر کارشناسان تمامی سایت های هواشناسی معتبر دنیا در روز جمعه و شنبه کاهش دما و برف خفیفی را شاهد خواهیم بود و شما با شروع این بازی جدید و ادعای دروغین برفی سنگین در حال ایجاد بحرانی دوباره در سطح استان هستید.

    از دیروز شاهدیم که شایعه خبر بحران برف پایان هفته باعث نگرانی مردم استان شده و مردم زودباور به فروشگاه سرازیر شده و در حال خریدهایی بیش از حد نیاز خود هستند ک همه اینها می تواند آرامش و زندگی عادی مردم را برهم بزند و حتی بحران های جدید را ایجاد کند و در نهایت یک هفته پس از برف اینبار شاهد شیپور های می باشیم که میدمند که ایهاالناس ببینید، چه ها که نکردیم و چه تدابیری که نیاندیشیدیم.

    مدیران عزیز، بزرگواران استدعا داریم بخاطر تسویه حسابهای سیاسی و شخصی تان بازی جدیدی را به راه نیاندازید و دوباره مردم را ملعبه قهرمان سازی خود نکنید.

    امیدوار بود آدمی به خیر کسان
    مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان

    یادداشتی از امید محمدی


    پایگاه خبری تحلیلی با مردم :انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.