سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41418 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تماشاچی ویژه بازی پرسپولیس و استقلال از آلمان آمد
    27 فروردین 1395 - 10:59
    شناسه : 3639
    0

    دربی تهران یک میهمان ویژه خواهد داشت؛ از آلمان. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بامردم به نقل از خبرآنلاین، او در این کشور چهره معروفی است. هم به خاطر پدرش و هم به خاطر فعالیت های ورزشی‌اش. او میک بکن باوئر نام دارد و خیلی وقت ها در کنار پدرش حضور دارد. شاید اگر او […]

    پ
    پ

    635963159885599427

    دربی تهران یک میهمان ویژه خواهد داشت؛ از آلمان.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بامردم به نقل از خبرآنلاین، او در این کشور چهره معروفی است. هم به خاطر پدرش و هم به خاطر فعالیت های ورزشی‌اش. او میک بکن باوئر نام دارد و خیلی وقت ها در کنار پدرش حضور دارد. شاید اگر او را کنار بکن باوئر بگذارید، هرگز تشخیص نمی دهید اسطوره فوتبال آلمان پدرش باشد. میک هم سن و سال نسبتا زیادی دارد و در حوزه فوتبال، فعالیت های فراوانی می کند.

    به ناگهان در آستانه دربی خبر رسیده، بکن باوئر کوچک قرار است به ایران سفر کند و در این سفر کاری، تماشاگر دربی مهیج ایران هم باشد. هر چه تلاش کردیم با میک که امروز وارد تهران می شود، گفت و گو کنیم او ترجیح داد سکوت کند و حتی علاقه ای نداشت خبر حضورش در تهران، در رسانه ها منتشر شود. امیر سلطانی مشاور عالی باشگاه استوک سیتی انگلیس که اخیرا استقلال را به سوئد برد، زمینه را برای سفر میک بکن باوئر به تهران مهیا کرد. میک زمان زیادی در تهران نیست.

    قرار است تنها سه روز در ایران باشد و سپس کشور را روز شنبه ترک کند. بکن باوئر جزو متخصصان فوتبال پایه به حساب می آید و در احداث و البته پیشرفت آکادمی های فوتبال، دستی دارد. او در واقع برای مراودات فوتبالی اش به تهران سفر کرده و هدفش انجام بیزینس های فوتبالی است اما در کنار آن قرار است روز جمعه به ورزشگاه آزادی برود و بازی استقلال و پرسپولیس را ببیند.

    اتفاقا دوستان ایرانی میک برای او از این بازی مهیج گفته اند و از اینکه ورزشگاه پر از تماشاگر می شود. به همین خاطر او بسیار علاقمند است که این بازی را از نزدیک تماشا کند. بکن باوئر معروف هم تجربه سفر به ایران را دارد. او قبل جام جهانی آلمان به عنوان سفیر جام جهانی به ایران آمد و البته در این سفر میرباخ رئیس فدراسیون فوتبال این کشور هم او را همراهی کرد. پس از آن، بکن باوئر یک بار دیگر هم همراه تیم ملی کشورش به تهران سفر کرد. حالا چند سال بعد، پسر بکن باوئر به تهران سفر می کند و تماشاگر دربی مهیج تهران خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.