×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

دربی ورزشگاه آزادی
رییس سازمان لیگ از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس خواست که دیگر به ورزشگاه آزادی نیایند.
به گزارش رسانه خبری تحلیلی بامردم، مهدی تاج در برنامه ورزش و مردم اظهار کرد: به دلیل اینکه اکثر بلیت‌های بازی استقلال و پرسپولیس به فروش رفته و تنها بلیت‌های بسیار محدودی از طبقه دوم باقیمانده از هواداران استقلال و پرسپولیس می‌خواهم که دیگر به ورزشگاه آزادی نیایند و اگر ما بتوانیم تنها به هوادارانی که در راه ورزشگاه هستند سرویس بدهیم فکر می‌کنم بهترین اتفاق افتاده است.

وی افزود: درهای تمامی پارکینگ‌های ورزشگاه آزادی باز است و مشکلی برای پارک سه هزار ماشین وجود ندارد.

رییس سازمان لیگ درباره برنامه‌های فرهنگی پیش از داربی اظهار کرد: از ۲۹ جانباز ۷۰ درصد نیروی زمینی ارتش تجلیل خواهیم کرد. همین‌طور از خانواده درگذشتگان حادثه منا نیز تجلیل خواهد شد. از ساعت ۱۳ تا ۱۷ نیز خواننده‌های مطرح کشور در ورزشگاه آزادی برای هواداران برنامه اجرا خواهند کرد و بر اساس مسئولیت اجتماعی ما شعار ورزشگاه بدون زباله را برای بازی امروز در نظر گرفتیم.

تاج با بیان اینکه هواداران می‌توانند روز زیبایی را برای فوتبال ایران رقم بزنند، گفت: دلمان می‌خواهد صرف‌نظر از نتیجه بازی، روح دوستانه‌ای بر بازی حاکم باشد و مانند بازی رفت که حتی یک شیشه هم نشکست این بازی نیز شرایط خوبی داشته باشد. ضمن اینکه می‌دانیم حساسیت این بازی و نزدیکی دو تیم در جدول رده‌بندی در ۱۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات فدراسیون فوتبال ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود، گفت: بر اساس قانون، بعد از تایید صلاحیت نامزدها ۲۱ روز بعد انتخابات برگزار می‌شود. وزیر ورزش و رییس فدراسیون نیز تاکید دارند که انتخابات به سرعت برگزار شود و فکر می‌کنم انتخابات ۲۵ اردیبهشت برگزار شود.

نایب رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اختلاف سازمان لیگ با اسپانسر رقابت‌های لیگ برتر، گفت: اسپانسر مسابقات به تمامی تعهداتش عمل نکرده هر چند که بیشتر از دوره‌های گذشته به ما پول داده است اما پس از اعتراض ما به دادگستری، کارشناسان این نهاد اعلام کردند که باید طبق ۱۴ این قرارداد با اسپانسر برخورد کرد. ما بر این اساس گروهی را متشکل از قنبرزاده، توفیقی، طاهری و آل‌اسحاق تشکیل دادیم تا با آنها مذاکره کنند. اگر این مذاکرات به نتیجه نرسید از طریق مراجع ذی‌صلاح با اسپانسر رفتار خواهد شد. ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.