×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

همایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست 4 - همراهی مردم عاملی مهم در جهت کاهش حوادث است | گازرسانی بدون هیچگونه حادثه ای در گیلان قطعا دستاورد بزرگی است - جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان

روز چهارشنبه همایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست (HSE) گاز  با حضور مهندس یوسفی پور رئیس امور HSE شرکت ملی گاز در سالن اجتماعات شرکت گاز استان گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز گیلان به «بامردم»، در این مراسم جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض خیر مقدم به مهندس یوسفی پور و همه حاضرین، گزارشی از وضعیت گازرسانی را در مدت کاز دولت تدبیر و امید بیان نمود.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب برخورداری از گاز در استان اظهار داشت: وضعیت گازرسانی در استان بسیار مطلوب است و این مهم موجب تقدیر مهندس عراقی مدیرعامل شرکت ملی گاز از شرکت گاز استان گردید و ایشان عملکرد شرکت گاز گیلان را یک شاهکار توصیف نمودند.

ظهیری اظهار داشت: بر اساس پیش بینی شورای محترم اقتصاد ، شرکت گاز گیلان می بایست تا پایان سال ۱۳۹۶، هفتاد هزار خانوار روستایی را از نعمت گاز بهره مند سازد و هم اکنون یک سال زودتر از موعد مقرر بدون هیچ گونه حادثه ای علاوه بر سهمیه تعیین شده، ۳۵ هزار خانوار بیشتر نیز به شبکه گاز متصل شده اند.

وی ادامه داد: برای گازدار نمودن این خانوارها بالغ بر ۴ هزار کیلومتر شبکه گذاری انجام شده و بیش از ۷۰ هزار انشعاب نصب گردیده است.

وی با اشاره به رخ ندادن هیچگونه حادثه ای در حین اجرای پروژه های گازرسانی در سال های گذشته اظهار داشت: این مهم با رعایت نکایت ایمنی و دریافت رهنمودهای HSE شرکت ملی گاز محقق شده است که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان با اشاره به شعار شرکت ملی گاز”رسیدن از کمیت به کیفیت، با تغییر در رفتار و فرایندها” برگزاری این قبیل همایش ها را گامی مهم درجهت افزایش سطح کیفیت عملکرد شرکت دانست.

در ادامه مهندس شکورنیا رئیس واحد HSE  و پدافند غیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن خیر مقدم به حاضرین گزارشی از وضعیت عملکرد این واحد در سال جاری ارائه نمود.

وی با اشاره به آموزش نکات HSE به نیروهای حراست در سال جاری اظهار داشت: این مهم در جهت افزایش سطح ایمنی ایستگاه های گاز برای نخستین بار در کشور در شرکت گاز گیلان به اجرا در آمده است.

سپس مهندس یوسفی پور رئیس امور HSE شرکت ملی گاز با تقدیر از عملکرد شرکت گاز گیلان عنوان نمود: این موفقیت های به دست آمده در زمینه ایمنی بیش از همه  مدیون همراهی مردم عزیز استان با شرکت گاز بوده است.

یوسفی پور اظهار داشت: از ۱۱ هزار کارمند شرکت گاز در عسلویه، بیش از ۷ هزار نفر متعلق به شرکت های پیمانکاری است و این بدان معناست که نقش شرکت های پیمانکاری در صنعت گاز روز به روز پررنگ تر می شود و به تبع آن نقش آموزش و بکار گیری نکات HSE مهم تر خواهد شد.

رئیس امور HSE شرکت ملی گاز گفت: گاز یک سوخت پاک و دوستدار محیط زیست است و دولت ها برای جلوگیری از گرم تر شدن کره زمین در آینده نزدیک، ناچارند به سمت استفاده از گاز حرکت نمایند.

یوسفی پور اظهار داشت: در سالیان گذشته به دلیل آلایندگی کم و مقرون به صرفه بودن، مصرف گاز طبیعی در دنیا بسیار افزایش یافته واین افزایش مصرف بدون رعایت نکات ایمنی و رعایت استانداردهای زیست محیطی دچار مشکل خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: گازرسانی بدون هیچگونه حادثه ای در گیلان قطعا دستاورد بزرگی است ولی مهم تر از آن نگه داری و استمرار این موضوع می باشد.

در پایان به ۵ گروه ناظرین، کارکنان، بازرسین HSE، پیمانکاران و اداره گاز برتر بجهت رعایت نکات ایمنی، رعایت نکات HSE ، تعهد و مسؤولیت پذیری در حفظ دارایی های شرکت، شناسایی و کنترل محدوده های خطر، شناسایی عوامل خطرزا در محیط کار و … لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

همایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست 1 - همراهی مردم عاملی مهم در جهت کاهش حوادث است | گازرسانی بدون هیچگونه حادثه ای در گیلان قطعا دستاورد بزرگی است - جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست 4 - همراهی مردم عاملی مهم در جهت کاهش حوادث است | گازرسانی بدون هیچگونه حادثه ای در گیلان قطعا دستاورد بزرگی است - جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست 3 - همراهی مردم عاملی مهم در جهت کاهش حوادث است | گازرسانی بدون هیچگونه حادثه ای در گیلان قطعا دستاورد بزرگی است - جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همایش ایمنی، بهداشت، محیط زیست 2 - همراهی مردم عاملی مهم در جهت کاهش حوادث است | گازرسانی بدون هیچگونه حادثه ای در گیلان قطعا دستاورد بزرگی است - جمشید ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.