جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لزوم رشد علمی و فرهنگی کشور در کنار رشد نظامی/ دشمن در تلاش برای تغییر فرهنگ کشور است
    27 فروردین 1395 - 21:15
    شناسه : 3659
    0

    امام جمعه رودسر بر لزوم رشد علمی و فرهنگی کشور در کنار رشد نظامی تاکید کرد و گفت: دشمن در تلاش برای تغییر فرهنگ کشور است و به خصوص در فضای مجازی سعی در تاثیر بر نسل جدید دارد به گزارش خبرگزاری بامردم، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این […]

    پ
    پ

    دستجردی-امام-جمعه-رودسر-250x172

    امام جمعه رودسر بر لزوم رشد علمی و فرهنگی کشور در کنار رشد نظامی تاکید کرد و گفت: دشمن در تلاش برای تغییر فرهنگ کشور است و به خصوص در فضای مجازی سعی در تاثیر بر نسل جدید دارد

    به گزارش خبرگزاری بامردم، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته رودسر با تبریک ایام ماه رجب اظهار کرد: امیرالمومنین علی(ع) سیاست و مقام را یک عهد با خداوند می داند و حکومت را به پا دارنده عدالت در جهان بر می شمرد.

    وی افزود: حضرت علی(ع) فقرزدایی را وظیفه حکومت اسلامی و همچنین وظیفه تک تک مردم می داند.

    امام جمعه رودسر در ادامه به ولات حضرت جوادالائمه (ع) اشاره کرد و گفت: در  زندگی ایشان درس های بزرگی وجود دارد، حکومت عباسی تلاش زیادی کرد تا ایشان را در کارهایش شریک جلوه دهد اما هیچگاه موفق به انجام اینکار نشد.

    دستجردی با طرح این پرسش که آیا در کشور تجهیزات لازم نظامی را داریم گفت: با توجه به قدرت غرب و شرق از لحاظ نظامی و تهدیدات دائمی آنان و همچنین تلاش دشمن برای تسلط و استعمار بر تمام دنیا باید از لحاظ نظامی آماده و مهیا باشیم.

    وی بر لزوم رشد علمی و فرهنگی کشور در کنار رشد نظامی تاکید کرد و گفت: دشمن در تلاش برای تغییر فرهنگ کشور است و به خصوص در فضای مجازی سعی در تاثیر بر نسل جدید دارد.

    خطیب نماز جمعه رودسر ادامه داد: باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در کشور مصونیت فرهنگی ایجاد کرده و بنیه نظامی خود را تقویت کنیم تا نتوانند ما را حذف کنند.

    دستجردی پیشنهاد تاسیس کارگروهی برای نظارت بر اجرای اقتصاد مقاومتی در منطقه را مطرح کرد و افزود: مسئولان دولتی باید با توجه به خصوصیات و استعداد های منطقه محصولاتی را برای کار تولیدی به جوانان ارائه داده و از نظر اقتصادی نیز از آنان حمایت نموده و بازاری برا کالاهای تولید شده ارائه کنند.

    وی همچمنین بر خودداری از کم فروشی و رعایت مسائل شرعی کسب و کار تاکید نمود و گفت: مسئولان ذیربط هم باید در این زمینه به وظیفه خود عمل کرده و نظارت کافی به بازار داشته باشند. کاسپین

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.