پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لاهیجان در صنعت و کشاورزی حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور دارد | دولت در پي كاهش وابستگی بودجه به نفت است
    28 بهمن 1395 - 23:17
    شناسه : 36593
    1

    نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و صنایع شهرستان لاهیجان در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش «بامردم»، نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و صنایع شهرستان لاهیجان به ریاست مهندس احمدی فرماندار و با حضور دکتر نیکفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل مالیاتی استان گیلان و جمعی از مدیران صنایع […]

    پ
    پ

    نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و صنایع شهرستان لاهیجان 7 - لاهیجان در صنعت و کشاورزی حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور دارد | دولت در پي كاهش وابستگی بودجه به نفت است - ذبیح نیکفبر

    نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و صنایع شهرستان لاهیجان در محل فرمانداری برگزار شد.

    به گزارش «بامردم»، نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و صنایع شهرستان لاهیجان به ریاست مهندس احمدی فرماندار و با حضور دکتر نیکفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل مالیاتی استان گیلان و جمعی از مدیران صنایع و اصناف برگزار شد.

    سید محمد احمدی در ابتدای این نشست اظهار کرد: در لاهیجان تولید کنندگان بسیار خوبی داریم، تولید کنندگانی که صادرات خوبی به کشورهای خارجی دارند.

    وی افزود: لاهیجان را اگرچه به شهرستان گردشگری می شناسند ولی در صنعت و کشاورزی هم این شهرستان فعال است و حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور دارد.

    فرماندار لاهیجان تصریح کرد: بعضی از ساختارها ممکن است مشکلاتی را برای صنایع و صاحبان حرفه ها به وجود بیاورد مانند ساختار بانکی که دولت تدبیر و امید مصمم است تغییراتی در راستای بهینه سازی این ساختار ها بوجود بیاورد که انشاءا… با این تغییرات مشکلات صنایع و نظام بانکی مرتفع شود .

    احمدی به اهمیت مالیات و نقش آن در عمران و آبادی کشور پرداخت و گفت: در تمام دنیا دریافت مالیات از جامعه نیازمند شفاف سازی است و می بایست نظام مالیاتی مستند و شفاف باشد.

    وی اظهار کرد: باید میزان وابستگی کشور ما به نفت کاهش پیدا کند که دولت تدبیر و امید از همان ابتدا در پي كاهش وابستگی بودجه به نفت است چرا که اگر بخواهیم با پول نفت کشور را بگردانیم ثروت آیندگان جامعه به خطر می افتد، تاریخ می گوید زمانی که با نفت بودجه کشور را می بنیدیم تولید ناخالص کشور کمتر می شود.

    فرماندار لاهیجان بیان کرد: حسب فرمایشات مقام معظم رهبری باید شفافیت اقتصادی در ساختار جامعه وجود داشته باشد که یکی از راههای رسیدن به آن اصلاح ساختار اداری است، امروزه درجامعه ما مالیات ارزش افزوده دریافت می شود و با توجه به گذشت چندین سال از دریافت اینگونه مالیات هنوز هم برخی مصرف کنندگان  توجیه نیستند که چگونه و برای چه باید این مالیات را می بایست بپردازد.

    وی در پایان از مدیر کل مالیاتی استان خواست تا با برگزاری نشستهای تخصصی صاحبان حرفه های مختلف را از نحوه دریافت و پرداخت مالیات ها آشنا سازد واز طرفی هم ارتباطی بین سازمان مالیاتی و صنایع بیشتر شود.

    دکتر نیکفر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز به اهمیت حکومت دموکراسی پرداخت و حسب فرموده مقام معظم رهبری گفت: حکومت ما بر اساس نظام مردمی اداره می شود که باید قدر این مردم را داشته باشیم.
    وی افزود: ۳۳ درصد بودجه کشور از مالیات و ۶۷ درصد آن ناشی از فروش نفت است.

    نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردمی که مالیات می دهند باید خدمات خوبی هم از جامعه دریافت کنند البته کشور ما نسبت به سایر کشورها مالیات کمتری از جامعه می گیرد، انشاءا… روزی برسد کشور ما نیز مثل کشور نروژ با مالیات اداره شود.

    درانتها مدیر کل مالیاتی استان گیلان نیر به موضوع پرداخت مالیات در جامعه اشاره کرد و افزود: ما اگر در کشور طرح سامانه جامع اطلاعات نداشته باشیم  دریافت مالیات از مردم با مشکل مواجه خواهد بود.

    وی گفت: مردم از ما سئوال می کنند آیا مالیاتی که براساس ارزش افزوده می پردازیم آیا اصناف به شما می دهند یا نه؟

    وی در خاتمه از رئیس دارایی شهرستان لاهیجان خواست تا با برگزاری جلسات مسائل و مشکلات صاحبان صنایع و حرف را حل و فصل نماید.

    در پایان جلسه تعدادی از صاحبان صنایع و اصناف مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

    نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و صنایع شهرستان لاهیجان 1 - لاهیجان در صنعت و کشاورزی حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور دارد | دولت در پي كاهش وابستگی بودجه به نفت است - ذبیح نیکفبر نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و صنایع شهرستان لاهیجان 8 - لاهیجان در صنعت و کشاورزی حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور دارد | دولت در پي كاهش وابستگی بودجه به نفت است - ذبیح نیکفبر نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و صنایع شهرستان لاهیجان 6 - لاهیجان در صنعت و کشاورزی حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور دارد | دولت در پي كاهش وابستگی بودجه به نفت است - ذبیح نیکفبر نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و صنایع شهرستان لاهیجان 5 - لاهیجان در صنعت و کشاورزی حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور دارد | دولت در پي كاهش وابستگی بودجه به نفت است - ذبیح نیکفبر نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و صنایع شهرستان لاهیجان 4 - لاهیجان در صنعت و کشاورزی حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور دارد | دولت در پي كاهش وابستگی بودجه به نفت است - ذبیح نیکفبر نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و صنایع شهرستان لاهیجان 3 - لاهیجان در صنعت و کشاورزی حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور دارد | دولت در پي كاهش وابستگی بودجه به نفت است - ذبیح نیکفبر نشست بررسی مسائل و مشکلات اصناف و صنایع شهرستان لاهیجان 2 - لاهیجان در صنعت و کشاورزی حرفی برای گفتن در سطح استان و کشور دارد | دولت در پي كاهش وابستگی بودجه به نفت است - ذبیح نیکفبر

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.