پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش اکیپ های برق رسانی | خاموشی ماندگار در گیلان نداریم
    29 بهمن 1395 - 16:40
    شناسه : 36774
    0

    مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه در استان منطقه ای که دارای خاموشی ماندگار باشد، نداریم، گفت: برای رفع سریع قطعی برق، اکیپ های عملیاتی به 220 اکیپ افزایش یافته است. به گزارش «بامردم»، حمیدرضا حکمت افزود: در حال حاضر مناطقی که دارای خاموشی ماندگار باشد، وجود ندارد و خاموشی […]

    پ
    پ

    مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان با بیان اینکه در استان منطقه ای که دارای خاموشی ماندگار باشد، نداریم، گفت: برای رفع سریع قطعی برق، اکیپ های عملیاتی به 220 اکیپ افزایش یافته است.

    به گزارش «بامردم»، حمیدرضا حکمت افزود: در حال حاضر مناطقی که دارای خاموشی ماندگار باشد، وجود ندارد و خاموشی ها به صورت موقت و لحظه ای پیش آمده است.
    وی تصریح کرد: به محض تماس شهروندان مبنی بر قطعی برق مناطق، اکیپ های عملیاتی بلافاصله به محل حادثه اعزام می شوند.
    حکمت تصریح کرد: برای مثال برق منطقه لاکانشهر که از صبح دو بار بر اثر وزش باد همراه با برف قطع شده بود ، با حضور تیم عملیاتی به طور سریع وصل شد.
    وی از مشترکان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه قطعی برق برای اعلام وضعیت خاموشی با مرکز فوریت های برق با شماره 121 و تلفن روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گیلان به شماره 33665000 تماس بگیرند.
    پیش تر اعلام شده بود که 120 اکیپ برق برای رفع مشکلات ناشی از بارش برف آماده باش هستند.
    یک میلیون و 330 هزار مشترک در گیلان وجود دارد. بارش برف و تندباد دو هفته قبل در استان ، موجب پارگی سیم های برق و شکسته شدن بسیاری از پایه های برق و در نهایت قطع برق حدود 80 هزار مشترک شده بود.


     منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.