پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بارش ۵۵ تا ۹۵ سانتیمتری برف در رشت
    30 بهمن 1395 - 11:41
    شناسه : 36778
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: تاکنون ارتفاع برف در شهرستان رشت بین ۵۵ تا ۹۵ سانتیمتر گزارش شده است. به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی  با بیان اینکه بارش برف در نقاط مختلف حتی یک شهرستان متفاوت است٬ افزود: بارش برف در ایستگاه فرودگاه رشت، ۵۵ سانتیمتر و در ایستگاه […]

    پ
    پ

    82434357 71422101 - بارش ۵۵ تا ۹۵ سانتیمتری برف در رشت -

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: تاکنون ارتفاع برف در شهرستان رشت بین ۵۵ تا ۹۵ سانتیمتر گزارش شده است.

    به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی  با بیان اینکه بارش برف در نقاط مختلف حتی یک شهرستان متفاوت است٬ افزود: بارش برف در ایستگاه فرودگاه رشت، ۵۵ سانتیمتر و در ایستگاه حوالی دانشگاه گیلان در جاده تهران، ۹۵ سانتیمتر گزارش شده است.
    وی بیشترین بارش برف را از پنجشنبه شب که بارش ها از غرب استان شروع شد، مربوط به مناطق جلگه مرکزی گیلان عنوان کرد.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان به ارتفاع برف در دیگر نقاط استان نیز اشاره و بیان کرد: بارش ها در تالش و آستارا زیر ۱۰ سانتیمتر٬ کیاشهر سه سانتیمتر٬ بندرانزلی هفت سانتیمتر و لاهیجان ۶۰ سانتیمتر گزارش شده است.
    وی بیشترین سرعت باد را در بندرانزلی بین ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر در ساعت ذکر و اضافه کرد: سرعت باد در رشت نیز بین ۳۵ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
    غلامی گفت: توده سرد و بارش زا در حال اضمحلال است و برهمین اساس از مناطق غربی استان خارج شده و تا حوالی ظهر امروز ( شنبه) ، ابتدا از مناطق جلگه ای و با تاخیر از قسمت شرقی استان خارج می شود.


     منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.