سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تولد 55 نوزاد برفی در گیلان
    30 بهمن 1395 - 20:42
    شناسه : 37050
    0

    مدیر رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از تولد 55 نوزاد برفی در جریان بارش شدید برف در این استان خبر داد. به گزارش «بامردم»، طلعت کاویانی عصر روز شنبه  افزود: تولد این تعداد نوزاد برفی از ساعت شش صبح دیروز (جمعه) تا شش صبح امروز شنبه در مراکز دولتی و […]

    پ
    پ

    مدیر رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از تولد 55 نوزاد برفی در جریان بارش شدید برف در این استان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، طلعت کاویانی عصر روز شنبه  افزود: تولد این تعداد نوزاد برفی از ساعت شش صبح دیروز (جمعه) تا شش صبح امروز شنبه در مراکز دولتی و خصوصی استان گیلان به ثبت رسیده است.
    وی اظهار داشت: از شامگاه پنجشنبه گذشته تا ساعت هشت صبح امروز (شنبه) در جریان بارش برف ، چهار هزار و 922 نفر به بخش اورژانس مراکز درمانی استان گیلان مراجعه کردند که از این تعداد 842 نفر بستری شده اند.
    مدیر رسانه ای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت 73 نفر دچار حوادث ناشی از برف و یک نفر فوتی نیز در شهرستان لاهیجان به دلیل سکته قلبی حین برف روبی گزارش شده است.
    وی بیان داشت: خدمات رسانی به 14 مورد مسمومیت با گاز مونواکسید کربن ، 49 بیمار دیالیزی و انتقال 59 مادر حامله پرخطر به مراکز درمانی استان گیلان از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این مدت است.
    بارش برف که از بامداد روز جمعه در گیلان آغاز شده بود، صبح امروز (شنبه) پایان یافت.
    در این مدت بین 20 سانتی متر تا بیش از 5 / 2 متر برف در نقاط مختلف گیلان بر زمین نشست که این میزان در شهر رشت حدود یک متر بود .


     منبع: ایرنا | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.