پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41357 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مشترکین گاز از دستکاری رگلاتور و کنتور خودداری کنند
    01 اسفند 1395 - 0:57
    شناسه : 37117
    0

    مشترکین گاز از دستکاری رگلاتور و کنتور خودداری نمایند. رضا حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان در گفت و گو با “بامردم”  گفت: با توجه به کاهش دما و احتمال یخ زدگی تجهیزات گازرسانی تقاضا میگردد مشترکین از هرگونه دستکاری رگلاتور و کنتور و همچنین پوشش آن با گونی، پلاستیک و … خودداری نمایند. […]

    پ
    پ

    رضا حیدری نژاد - مشترکین گاز از دستکاری رگلاتور و کنتور خودداری کنند -

    مشترکین گاز از دستکاری رگلاتور و کنتور خودداری نمایند.


    رضا حیدری نژاد رئیس اداره گاز شهرستان لاهیجان در گفت و گو با “بامردم”  گفت: با توجه به کاهش دما و احتمال یخ زدگی تجهیزات گازرسانی تقاضا میگردد مشترکین از هرگونه دستکاری رگلاتور و کنتور و همچنین پوشش آن با گونی، پلاستیک و … خودداری نمایند.

    وی تصریح کرد: دستکاری خودسرانه تاسیسات گازرسانی ممکن است موجب معیوب شدن و یا انفجار شود. مشترکین میتوانند در صورت بروز هرگونه مشکلی با شماره ۱۹۴ امداد گاز یا گازبانان مناطق روستایی خود تماس حاصل فرمایند.

    وی گفت: متاسفانه مشاهده شده عدم رعایت صحیح مقررات رانندگی و ناتوانی در کنترل خودرو بویژه در زمان یخبندان باعث حوادث برخورد خودرو با علمک گاز، شکستگی علمک و در نتیجه نشت شدید گاز و احتمال حادثه انفجار و آتش سوزی میگردد.

    حیدری نژاد در پایان یادآور شد: مشترکین درصورت قطع جریان گاز باید شیرهای تجهیزات گرمایشی داخلی منزل خود را ببندند و پس از رفع قطعی توسط گروهای امدادی، گازبانان و یا همیاران گاز، مبادرت به بازکردن شیرها و استفاده از تجهیزات گرمایشی نمایند.


     

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.