پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان مردم را به مهربانی با حیوانات فراخواند
    01 اسفند 1395 - 20:07
    شناسه : 37259
    0

    دکترمحمدپور،طی پیامی ضمن اشاره به ضرورت حفاظت و نگهداری از گنجینه ارزشمند تنوع زیستی استان گیلان، مردم را به حمایت از حیوانات و پرندگان بی سرپناه در سرمای زمستانی فراخواند. مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان با بیان اینکه جانوران در فصل سرما به علت نزدیکی به جوامع شهری آسیب‌پذیرتر هستند ،هرگونه سوء استفاده از […]

    پ
    پ

    12120 - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان مردم را به مهربانی با حیوانات فراخواند - دکترمحمدپور

    دکترمحمدپور،طی پیامی ضمن اشاره به ضرورت حفاظت و نگهداری از گنجینه ارزشمند تنوع زیستی استان گیلان، مردم را به حمایت از حیوانات و پرندگان بی سرپناه در سرمای زمستانی فراخواند.

    مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان با بیان اینکه جانوران در فصل سرما به علت نزدیکی به جوامع شهری آسیب‌پذیرتر هستند ،هرگونه سوء استفاده از این شرایط و ظلم به حیات وحش را گناهی نابخشودنی می باشد وخداوند مهربانی ها،ناظر چگونگی رفتار ما با مخلوقات خود خواهد بود و هیچ رفتاری را بی پاسخ نخواهد گذاشت .

    محمدپور همچنین گفت:با توجه به بارش برف و برودت هوا و تشدید این موضوع در ارتفاعات،احتمال پناه آوردن پرندگان و حیوانات را به دلیل سرما و کمبود مواد غذایی به سمت حاشیه شهرها به ‌ویژه روستاها بسیار زیاد خواهد بود واز مردم درخواست کرد مهربانی با حیات‌وحش را فراموش نکنند.
    مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان افزود: دراین شرایط سرد ،باقیمانده سفره های مردم ، می تواند برای پرندگان حیات بخش باشد و آستانه تحمل سرما را درآنان افزایش دهد.
    دکترمحمدپوردر پایان گفت:درصورت ورود وحوش به مزارع و سکونتگاه های آنان از مقابله و آسیب رساندن به آنها اکیدا خود داری و مراتب را به محیط بانی ها و ادارات حفاظت محیط زیست در سراسر استان اطلاع رسانی نمایند و فراموش نکنند سلامت انسانها به حفظ زنجیره حیات وابسته است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.