×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

لاهوتی

نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: وقتی توقعی را در مردم ایجاد کردیم، اگر نتوانیم به آن جامه عمل بپوشانیم، این مساله به باور و اعتماد مردم ضربه می‌زند

به گزارش خبرگزاری با مردم، مهرداد لاهوتی در خصوص انتقال آب از دریای کاسپین به فلات مرکزی کشور اشاره داشت و اظهار کرد: مطالعات انجام گرفته نشان می‌دهد که اجرای این طرح نه از لحاظ اقتصادی مقرون به‌صرفه است و نه دولت در شرایطی است که امکان و توان اجرای چنین طرح هزینه‌بری را داشته باشد.
وی افزود: اگر دولت بتواند پروژه‌های عمرانی ناتمام و در دست اقدام سازمان آب را به اتمام برساند، کار بزرگی را انجام داده است.
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان محیط‌زیست نیز نگاه مثبتی به اطرح انتقال آب دریای خزر به سمنان و فلات مرکزی ایران ندارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور با بحران پروژه‌های ناتمام مواجه است که شاید تکمیل و سر و سامان دادن آنها ۲۰سال به‌طول انجامد.
لاهوتی ادامه داد: بیان چنین مطالبی درحالی که اجرای آن هنوز به تایید سازمان محیط‌زیست نرسیده و به تامین منابع و اعتبار آن فکر نشده است، با ایجاد حق و توقع در میان مردم همراه است.
نماینده لنگرود گفت: وقتی توقعی را در مردم ایجاد کردیم، اگر نتوانیم به آن جامه عمل بپوشانیم، این مساله به باور و اعتماد مردم ضربه می‌زند.
وی با انتقاد از مصوباتی که در سفرهای استانی دولت قبل صورت می‌گرفت اما به ‌اجرا نمی‌رسید، تداوم این رویکرد که در دولت فعلی را که بر عقلانیت بیشتری عمل می‌کند را سوال‌برانگیز دانسته و می‌افزاید: اگر باور مردم آسیب‌ ببیند، در شرایط سخت و بحرانی به کمک حاکمیت نخواهند آمد.
لاوهوتی با بیان اینکه دولت باید با مردم صادق باشد، اظهار کرد: نمی‌توان گفت که دولت به منافع سیاسی خود فکر نمی‌کند. کاسپین//

انتهای خبر/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.