×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

به دنبال فاجعه‌ای که برای دختر ۶ ساله افغان اتفاق افتاد، بازیگران و هنرمندان کشور در اینستاگرام‌هایشان به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری با مردم، اینستاگرام هنرمندان با موضوع ستایش اینگونه به روز شد.

مهتاب کرامتی نوشت:

درد را از هر طرف بخوانی درد است….. مقصر کیست؟؟؟؟؟؟؟. به کجا می‌رویم…. خدا به خانواده این فرشته نازنین صبر بدهد

واکنش هنرمندان به فاجعه ستایش

بهار ارجمند نوشت:

ستایش… فرشته آسمانی… حتی تصور آنچه برتو رفت هوش از سرم می‌برد و خون گریه می‌کند دلم… نکند توهم شنیده بودی که ما مهربانیم ومه‌مان نواز… دیدی نوازش ومهرمان را؟؟؟!!!! قصه‌هایی دور شدند آن‌ها که درون وبرون را به می‌نواختند به مهر… وما امروز غصه‌هایی بیش نیستیم و… وای برما… وای..

واکنش هنرمندان به فاجعه ستایش

مونا فرجاد نوشت:

ستایش قریشی دختر۶ سالهٔ کوچکی که در چنگال شیطانی انسان نما جان خود را از دست داد
امیدوارم مجرم به سزای عمل وحشیانهٔ خود برسد و کودکان در تمام دنیا طعم صلح امنیت و آرامش را بچشند

واکنش هنرمندان به فاجعه ستایش

شهره سلطانی نوشت:

کمتر از ساعتی است که از این خبر مطلع شدم:

 «یکشنبه ۲۱ فروردین است. پسر ۱۷ ساله در ورامین، دختر همسایه افغانستانیشان را که هنوز شش سال بیشتر ندارد به خانه می‌برد و پس از رفتار شیطانی با او، با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و در وان حمام بر رویش اسید ریخته تا از بین برود. اما چون جسد به‌طور کامل از بین نرفت، از دوستش یاری می‌طلبد. دوست وی با توجه به ابعاد جرم، ماجرا را با پدر خود در میان گذاشته و پدر هم با یکی از معتمدین محل و نهایتاً بدون کمترین تردیدی به پلیس خبر می‌دهند. پلیس هم هنگام مراجعه به خانه، هم باقیمانده جسد را پیدا می‌کند و هم قاتل را دستگیر»..
پایان خبر، به همین راحتی!.
مطلب دیگری دیدم که ذهنم را درگیر کرد، عزیزی نوشته بود:
من بار‌ها و بار‌ها در رسانه‌های ایران دیده‌ام، به چشم سر دیده‌ام که جرم ناکرده را به پای یک افغانی از همه جا بی‌خبر نوشته‌اند، این باعث شده تا ذهنیت مردم ایران نسبت به یک #مهاجر افغانستانی این شود که امروز می‌بینیم، اما آیا این رواست که این واقعیت را به باد فراموشی بسپاریم؟

هر ایرانی با وجدان با شنیدن این خبر ممکن است با خود به فکر فرو رود، اندیشه کند که «جرم شخصی است و ربطی به ملت‌ها ندارد»، همین کافی است تا ذهنیت تعداد کثیری از مردم ایران عوض شود و بدانند همانگونه که یک مجرم افغانستانی می‌تواند مرتکب قتل شود، همانقدر هم یک ایرانی می‌تواند سنگدل باشد، اما این ربطی به ملیت او ندارد..
اما عرض خودم:
حال من خراب است، بغض دارم و نفسم بالا نمی‌‌اید. #جرم جرم است و این #جنایتِ تهوع برانگیز، را هر شخص با هر ملیٓت و دین و آیینی انجام داده باشد، محکوم است و #دستگاه_قضایی باید با #فوریت و #جدیت و #قاطعیت با عامل این اقدام شنیع برخورد کند..
ستایش_دختر_من_است.
ستایش_ناموس_من_است و من هم همچون خانواده‌اش مصیبت زده و داغدارم.
برای ارامش خانواده عزیز #ستایش و صبرشان دعا کنیم و در محکوم کردن این اقدام تلخ کوتاهی نکنیم.

واکنش هنرمندان به فاجعه ستایش

نرگس محمدی نوشت:

دختر بچه ای شش ساله که شش بهار بیشتر ندیده و به یه همچین سرنوشتی دچار شی اونم به دست یه………………..متاسفم و به خانواده داغدارش تسلیت میگم

واکنش هنرمندان به فاجعه ستایش

مهراب قاسمخانی نوشت:

از وقتی خبر رو خوندم فقط دارم به اون لحظه های آخر فکر میکنم. به ترسی که به جونش افتاده بود. به دردی که میکشید. صداش رو میشنوم. چشمای وحشتزده اش رو میبینم… چه فرقی داره که اهل کجا بود؟ افغان بود یا ایرانی. فقط شیش سالش بود این فرشته. هنوز حتی معنی واژه خشونت رو نمیدونست… چه هیولایی میتونه با یه فرشته همچین کاری بکنه؟ کجا بزرگ شده این هیولا؟ با چه تربیتی؟ کجا بودن پدر و مادرش وقتی داشته تبدیل به چنین حیوونی میشده؟ … ببخشید فرشته کوچولو. اومده بودی اینجا که خوشبخت بشی. مهمونمون بودی. مهمون ما که ادعا میکنیم مهمون نواز ترین مردم دنیاییم

واکنش هنرمندان به فاجعه ستایش
 خبر

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.