شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ایرباس از اجازه آمریکا برای تحویل هواپیما به ایران پشیمان خواهد شد / بدعهدی ایرباس به ضرر این شرکت تمام می شود
    01 اردیبهشت 1395 - 12:40
    شناسه : 3914
    0

    نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: ایرباس از تصمیم خود مبنی بر کسب اجازه از آمریکا برای تحویل هواپیما به ایران پشیمان خواهد شد به گزارش خبرگزاری بامردم؛ مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به اظهارات شرکت ایرباس برای تحویل هواپیماهای خریداری شده به ایران در صورت صدور مجوز از سوی کشور آمریکا، گفت: بدعهدی کشورهای […]

    پ
    پ

    لاهوتی

    نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: ایرباس از تصمیم خود مبنی بر کسب اجازه از آمریکا برای تحویل هواپیما به ایران پشیمان خواهد شد

    به گزارش خبرگزاری بامردم؛ مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به اظهارات شرکت ایرباس برای تحویل هواپیماهای خریداری شده به ایران در صورت صدور مجوز از سوی کشور آمریکا، گفت: بدعهدی کشورهای غربی به ضرر آن ها تمام خواهد شد.

    وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی کشور ضروری است، افزود: خرید هواپیما برای کشور ما لازم است اما در صورت بدعهدی کشورهای غربی این موضوع منتفی خواهد شد.

    نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عدم صداقت در اجرای مفاد قرارداد فی مابین ایران و غرب ضررهای اقتصادی بی شماری را به آنان تحمیل خواهد کرد، گفت:بی صداقتی طرف های معامله ایران رفع خواهد شد؛اما کشورهای غربی باید بدانند که با منوط کردن خود به اجرای مفاد قرارداد با اجازه آمریکا مشتری ایرانی خود را از دست داده اند.

    بائوج لاهوتی با بیان اینکه باید تامین هواپیما برای کشور از شرکت دیگری غیر از “ایرباس” در دستور کار قرار بگیرد، افزود: شرکت های طرف قرارداد با ایران باید بدانند که بدعهدی آنان ایران را بدون هواپیما نخواهد گذاشت.

    این نماینده مردم در مجلس ، ادامه داد: خرید یک باره ۱۵۰ فروند هواپیما منابع مالی بسیاری برای شرکت سازنده به همراه خواهد داشت که بدعهدی در تحویل آن می تواند رقیب اقتصادی دیگری را برای آن شرکت متصور کند.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، افزود: ایرباس از تصمیم خود مبنی بر کسب اجازه از آمریکا برای تحویل هواپیما به ایران پشیمان خواهد شد؛زیرا منافع وی در خطر است.
    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.