×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

  .::.   برابر با : Thursday, 19 May , 2022  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

photo 2016 04 20 16 28 57 - نقش کلیدی روابط عمومی در حلقه واسط بین مدیریت کلان سازمانها

مدیر روابط عمومی شهرداری رودسر گفت: روابط عمومی به عنوان حلقه واسط بین مدیریت کلان دستگاه با اجزای درون و برون سازمانی نقش کلیدی و حساس را بر عهده دارد

ایوب مرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بامردم گفت: در آینده، موفقیت متعلق به سازمان ها یا کشورهایی است که بتوانند با بهره برداری از روابط عمومی پیش رفته و سرآمد میدان داری کرده و از طریق دیپلماسی، گفت و گو، تعامل، ابراز وجود کنند.

وی اظهار داشت: بی تردید جایگاه و نقش روابط عمومی در دوران معاصر که بعضی با عناوین مانند عصر انفجار اطلاعات، عصر رسانه ها، عصر اطلاعات یا جامعه اطلاعاتی تبیین می شود، بسیار حیاتی و استراتژیک تلقی می شود و به نظر می رسد وضعیت به گونه ای پیش می رود که مدام بر اهمیت آن افزوده می شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری رودسر با بیان اینکه یکی از معیارهای مهم برای پیشرفت در کشورهای در حال توسعه، توجه به زیرساخت ها می باشد، ادامه داد: از جمله زیرساخت های یک سازمان توجه به روابط عمومی آن سازمان می باشد، امروزه نقش و اهمیت روابط عمومی بر کسی پوشیده نیست و روشن است که بدنه سازمان و آینه تمام نمای آن در روابط عمومی آشکار می گردد.

مرادی افزود: درک شرایط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از یک سو و پاسخگویی خواسته های به حق مردم از دیگر سو سبب ایجاد رابطه ای صمیمانه و آگاهی بخش بین نهادهای حکومتی و مردم و نهایتا پیشرفت در کشورهای در حال توسعه می باشد.

مدیر روابط عمومی شهرداری رودسر خاطرنشان کرد: در این راستا روابط عمومی به عنوان حلقه واسط بین مدیریت کلان دستگاه با اجزای درون و برون سازمانی نقش کلیدی و حساس را بر عهده دارد. بدین معنا که با اتصال به بالاترین مرجع امکان انتقال و گیرایی پیام را داراست و می تواند به عنوان محوری دوسویه ، اطلاعات را منتقل و جهت دسترسی سازمان به اهداف مطلوب تر تلاش نماید.

وی با اظهار اینکه پیشبرد طرح های شهری و بهره گیری از نمودهای پایدار اطلاع رسانی در بستر پروژه های اجرایی تنها با توسعه الگوهای روابط عمومی میسر می گردد، گفت: همه باید برای اعتلای جایگاه و تقویت روابط عمومی ها تلاش کنیم و امید است با کنار گذاشتن روش های سنتی و با بهره گیری از فناوری های نوین ارتباطی همچون ارسال پیامک و نمابر اینترنتی به سمت روابط مدرن و الکترونیکی گام برداریم.

مرادی افزود: روابط عمومی ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و شهرداری می تواند در پیشبرد اهداف مدیریت شهری و پروژه های اجرایی نقش به سزایی داشته که بهره گیری از ظرفیت بالای آن و تقویت ارتباطات دوسویه، به عنوان نهادی برای تعامل مدیران و همچنین مدیریت افکار عمومی بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی گفت: در این راستا روابط عمومی شهرداری رودسر نیز به منظور حفظ این جایگاه و گام برداشتن در مسیر روابط عمومی حرفه ای و تخصصی با طرح ریزی چارت درون سازمانی خود و تشکیل کارگروه های تخصصی اقدام به برنامه ریزی در حطیه ی وظایف و نقش سازمانی خود نموده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.