چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41427 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واگذاری ۳ هزار جلد سند روستایی در بخش کلاچای
    01 اردیبهشت 1395 - 16:27
    شناسه : 3925
    0

    رییس اداره ثبت اسناد کلاچای با اشاره به اینکه علی رغم کمبود شدید نیرو کارها به سرعت در حال انجام است افزود: در سال گذشته ۳ هزار جلد سند روستایی در بخش کلاچای واگذارشد. حمیدرضا احمدی رییس ثبت اسناد کلاچای در حاشیه واگذاری اسناد روستایی بیجارگاه سفلی ماچیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری […]

    پ
    پ

    حمیدرضا احمدی

    رییس اداره ثبت اسناد کلاچای با اشاره به اینکه علی رغم کمبود شدید نیرو کارها به سرعت در حال انجام است افزود: در سال گذشته ۳ هزار جلد سند روستایی در بخش کلاچای واگذارشد.

    حمیدرضا احمدی رییس ثبت اسناد کلاچای در حاشیه واگذاری اسناد روستایی بیجارگاه سفلی ماچیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بامردم گفت: 100جلد سند روستایی در این روستا توسط ثبت اسناد بخش کلاچای صادر شده است و بزودی 180 جلد سند روستایی برای بیجارگاه صادر و واگذار می‌شود.

    احمدی گفت: در قالب قانون ساماندهی برای روستاهای بالای 20 خانوار وشهرها زیر 25 هزار نفر، این اداره آمادگی واگذاری سند را دارد و این در حالی است که به خاطر کمبود شدید نیرو به‌صورت ضربتی کارها با سرعت انجام می‌شود.

    وی افزود: در سال گذشته 3 هزار جلد سند در پخش کلاچای واگذارشده است.

    ریس ثبت اسناد املاک کلاچای در پایان گفت: شوراهای اسلامی می‌توانند با  درخواست خود از طریق بنیاد مسکن، تحویل مدارک روستایی، تهیه نقشه از طریق بنیاد مسکن و تحویل مدارک به ثبت اسناد نسبت به صدور سند آنان اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.