×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

آیت الله قربانی

به گزارش خبرگزاری بامردم، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت ماه رجب را ماه دعا و نیایش برشمرد و اظهار کرد: انسان خلیفه الله است و آفریده شده است تا مظهر خدا روی زمین باشد.

وی یأس و ناامیدی از رحمت الهی را گناه کبیره و بدتر از روزه خواری دانست و گفت: نباید مأیوس از رحمت خدا باشیم.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انسان ها معصوم نیستند، گفت: رجب ماه مغفرت و طلب آمرزش از خداوند است و امید به رحمت الهی و دوستی اهل بیت (ع) نعمت بزرگی برای انسان ها است.

قربانی با اشاره به جلسه کنفرانس اسلامی با انتقاد از قطعنامه این کنفرانس علیه ایران و حزب الله، اظهار کرد: در این کنفرانس اسلامی علیه رژیم صهیونیستی اقدامی انجام نشد اما بر علیه ایران، حزب الله و مردن یمن قطعنامه صادر شد.

امام جمعه رشت عدم وحدت کشورهای اسلامی را مشکل جهان اسلام برشمرد و با اشاره به واقعه طبس، ادامه داد: آمریکا برای نجات گروگان‌های خود وارد طبس شد اما در طوفان شن گرفتار شد.

وی با اشاره به سالروز  وفات حضرت زینب (س)، این حضرت را قافله سالار امام حسین (ع) دانست و گفت:رزمندگان مدافع حرم ما در سوریه راه حضرت زینب (س) را ادامه می‌دهند.

امام جمعه رشت دمشق را پایگاه جهان اسلام برشمرد و گفت: هدف آمریکا و و رژیم صهیونیستی شکست جبهه مقاومت در سوریه است اما به گفته رهبر انقلاب تا ۲۵ ساله آینده اثری از رژیم صهیونیستی نخواهد ماند.

وی با تکریم معتکفان ایام البیض رجب، تصریح کرد: اعتکاف بستری برای سازندگی است و شیرینی این ایام از کام من خارج تشده است.

قربانی در ادامه با اشاره به هفته سلامت، گفت: اسلام طرفدار سلامت است و اگر مردم اصول اسلامی را رعایت کنند خیلی از بیماری ها پیشگیری می شود و این گرفتاری ها ایجاد نمی شود.

امام جمعه رشت با اشاره به عنوان سال ۹۵ از سوی رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: تولید داخلی از پایه های اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است و در گیلان برنج، چای و نوغان از جمله کالاهای تولیدی استان است.

وی با اشاهر به تعداد کارخانه های تعطیل و نیمه تعطیل، تأکید کرد: تلاش مسئولان در سال اقتصاد مقاومتی به احیای کارخانه‌های نیمه‌تعطیل معطوف شود نه اینکه به فکر خرید خودروهای لوکس میلیاردی باشند. کاسپین/

انتهای خبر/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.