×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مهدی مجرد1 - نامه مهدی مجرد به آیت الله قربانی و پاسخ نماینده ولی فقیه + تصویر نامه - نامه مهدی مجرد به آیت الله قربانی

مسئول دفتر سابق نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان در نامه ای خطاب به آیت الله قربانی، توضیحاتی را در خصوص چگونگی ملبس شدن خود به لباس روحانیت داد که البته با پاسخ آیت الله قربانی ذیل نامه همراه شد.

بسمه تعالی

محضر مبارک حضرت آیت ا… قربانی نماینده بزرگوار ولی فقیه درگیلان امام جمعه محترم رشت

سلام علیکم

با احترام آروزی صحت و سلامت برای حضرت عالی به استحضار می رساند اینجانب مهدی مجرد مسئول اجرایی قبلی دفتر جنابعالی بعد از ملبس شدن به لباس روحانیت در سال ۹۳ بوسیله حضرت آیت ا… العظمی گلپایگانی بنا نداشتم مستمر لباس بپوشم بلکه نظرم این بود که فقط در محیط حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت لباس بپوشم و حدود شش ماه هم این را رعایت کردم.

یقین دارم تصدیق می فرمائید که طی نامه ای به بنده ابلاغ نمودید که خوب نیست گاهی لباس بپوشی و گاهی نپوشید، لذا به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت و رئیس شورای حوزه های علمیه استان، تلکیف نمودید که دائما با لباس روحانیت باشم.

شهادت حضرت عالی در مرقومه ای ذیل ورقه مورد احتیاج می باشد در صورت صلاحدید و امکان عنایت بفرمائید. والسلام

ارادتمند همیشگی

مهدی مجرد

پاسخ آیت الله قربانی:

بسمه تعالی

گرچه از عمامه گذاری شما باخبر نبودم و از سایتها مطلع شدم ولی چون این امر به وسیله حضرت آیت اله العظمی صافی مدظله العالی صورت گرفته بود، دیدم گاهی با عمامه و گاهی بدون آن باشید موجب وهن است از این رو گفتم همه جا با عمامه باشید.

والسلام

زین العابدین قربانینامه مهدی مجرد به آیت الله قربانی - نامه مهدی مجرد به آیت الله قربانی و پاسخ نماینده ولی فقیه + تصویر نامه - نامه مهدی مجرد به آیت الله قربانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.