×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

IMG_7945

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه استان گیلان کوهی از مشکلات و عقب ماندگی ها است که امید به لیست امید بسته است، گفت: اگر ما نتوانیم از حقوق خود دفاع کنیم از حق مردم نیز نمیتوانیم دفاع کنیم

به گزارش خبرگزاری بامردم،، غلامعلی جعفرزاده در گردهمایی حامیان لیست امید در رشت که با حضور محمدرضا عارف برگزار شد، اظهار کرد:  پس ار ۳۷ سال ۷هزار پلیس نامحسوس داشته باشیم در حالی که ۲۷ هزار محیط بان داریم و این خیانت به مردم ولایت مدار ماست.

وی  با بیان اینکه استان گیلان کوهی از مشکلات و عقب ماندگی ها است که امید به لیست امید بسته است، افزود: اگر ما نتوانیم از حقوق خود دفاع کنیم از حق مردم نیز نمیتوانیم دفاع کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه رای مردم توسط نمایندگان مردم اعتبار پیدا می کند، ادامه داد: خانم مینو خالقی با رای مردم انتخاب شد و این رای باید حائز اهمیت باشد.

وی با بیان اینکه کشور نباید امنیتی اداره شود، تأکید کرد: حقوق شهروندی بابد رعایت گردد و بازداشت های غیرقانونی برداشته شود.

وی با بیان اینکه راه پیمایی روز کارگر و روز معلم به حهت مطالبات بر حق این قشر و در چهارچوب قانون باید برگزار شود، خاطر نشان کرد: این مردم انتطار دارند مجلس دهم پابانی برای همه اختلافات باشد و وفاق و همدلی جایگزین اختلافات شود. کاسپین

IMG_7953

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.