پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اگر مدیران خساست به خرج نمی دادند شاهد این همه عقب ماندگی نبودیم / از هشتم اسفند کارم را شروع کرده ام
    05 اردیبهشت 1395 - 22:31
    شناسه : 4193
    0

    نماینده منتخب مردم رودسر و املش گفت: اگر مدیران و مسوولانی که بعد از من بودند خساست به خرج نمیدادند و پول مردم را میدادند شاهد این همه عقب ماندگی نبودیم به گزارش خبرگزاری بامردم از رودسر، اسداله عباسی امروز در بازدید از سد خاکی در حال احداث پلرود رحیم آباد اظهار کرد: با اتکا […]

    پ
    پ

    اسداله-عباسی-1263

    نماینده منتخب مردم رودسر و املش گفت: اگر مدیران و مسوولانی که بعد از من بودند خساست به خرج نمیدادند و پول مردم را میدادند شاهد این همه عقب ماندگی نبودیم

    به گزارش خبرگزاری بامردم از رودسر، اسداله عباسی امروز در بازدید از سد خاکی در حال احداث پلرود رحیم آباد اظهار کرد: با اتکا به نیروهای توانمند بومی توان اتمام پروژه را داریم.

    وی در ادامه این مطلب افزود: اولویت ما بحث تملک اراضی است که زمین های منطقه از تملک مردم در نیامده است.

    نماینده منتخب مردم رودسر و املش با انتقاد از اینکه سال ها از آغاز ساخت سد می گذرد اما هنوز از بهره برداری آن خبری نیست، گفت: اگر مدیران و مسوولانی که بعد از من بودند خساست به خرج نمیدادند و پول مردم را میدادند شاهد این همه عقب ماندگی نبودیم.

    عباسی با تاکید بر اینکه من منتظر نمی مانم تا اینکه وارد مجلس شوم و بعد پیگیر مشکلات سد و تصفیه خانه شوم، بیان داشت: من از هشتم اسفندماه کارم را شروع کرده ام.

    وی با بیان اینکه دلم می سوزد و برای ایجاد این سد خون دل خورده ایم، ادامه داد: پای کار هستم و با تمام توان در خدمت مردم می مانم.

    نماینده منتخب مردم رودسر و املش در خصوص تصفیه خانه طول لات نیز اظهار داشت: تصفیه خانه طول لات هم باید تقویت شود.

    عباسی با بیان اینکه در زمانی که من نبوده ام پروژه های حوزه انتخابیه به حال خودش رها شده است، گفت: امیدوارم با تخصیص بودجه و پشتکار مشکلات یکی پس از دیگری حل شود تا با بارش باران شاهد کدورت آب آن نباشیم.

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.