پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ماه عسل خونین آقای داماد
    06 اردیبهشت 1395 - 20:27
    شناسه : 4212
    0

    درگیری زوج جوان که برای ماه عسل به مشهد رفته بودند، با مجروح شدن آقا داماد پایان یافت. عروس خانم که از دست همسرش عصبانی شده بود، با چاقو به همسرش درحالی حمله کرد که او در خواب به سر می‌برد. به گزارش خبرگزاری بامردم، اوایل هفته جاری زن جوانی با پلیس و اورژانس تماس […]

    پ
    پ

    خون

    درگیری زوج جوان که برای ماه عسل به مشهد رفته بودند، با مجروح شدن آقا داماد پایان یافت. عروس خانم که از دست همسرش عصبانی شده بود، با چاقو به همسرش درحالی حمله کرد که او در خواب به سر می‌برد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، اوایل هفته جاری زن جوانی با پلیس و اورژانس تماس گرفت و از مجروح شدن همسرش خبر داد. به دنبال این خبر، ماموران پلیس و امدادگران راهی محل شده و مرد جوان را که از ناحیه پهلو مجروح شده بود به بیمارستان انتقال دادند.

    در ادامه تحقیقات همسر این مرد به پلیس گفت: مدت هاست که با همسرم اختلاف دارم و با اینکه خانواده‌ام از این اختلاف با خبر بودند اما مرا تشویق به زندگی کردند. آنها می‌گفتند شما جوان هستید و اول راه، زمان می‌برد تا باهم کنار بیاید. بالاخره ازدواج کردیم و برای ماه عسل به مشهد آمدیم. داخل هتل باهم دعوایمان شد، همسرم هم برای آنکه به این دعوا خاتمه دهد، به اتاق خواب رفت و استراحت کرد.

    او ادامه داد: من از کار او خیلی عصبانی شدم، به همین دلیل به اتاق خواب رفتم و درحالی که همسرم در خواب بود با چاقو به او ضربه‌ زدم. همسرم که با ضربه چاقو از خواب بیدار شده بود، خیلی شوکه شد. چاقو را از دستم گرفت و به خیابان انداخت.

    سرهنگ محمد بوستانی، رئیس پلیس آگاهی مشهد در این رابطه گفت: با اعتراف زن جوان، او با قرار بازداشت موقت روانه بازداشتگاه شد و همسرش نیز در بیمارستان به سر می‌برد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.