شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عدم صدور اعتبارنامه خالقی قانونی نیست
    07 اردیبهشت 1395 - 12:54
    شناسه : 4219
    0

    یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تاکید کرد:‌ اگر هیات نظارت استان اصفهان اعتبارنامه‌ای را صادر نکرده کار خلاف قانون انجام داده است؛ زیرا نباید برای یک نفر آراء را باطل اعلام می‌کرد. به گزارش خبرگزاری بامردم، غلامعلی جعفرزاده در مورد اظهارنظر وزیر کشور درباره‌ی ابطال آراء منتخب سوم اصفهان و این که با […]

    پ
    پ

    جعفرزاده

    یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تاکید کرد:‌ اگر هیات نظارت استان اصفهان اعتبارنامه‌ای را صادر نکرده کار خلاف قانون انجام داده است؛ زیرا نباید برای یک نفر آراء را باطل اعلام می‌کرد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، غلامعلی جعفرزاده در مورد اظهارنظر وزیر کشور درباره‌ی ابطال آراء منتخب سوم اصفهان و این که با توجه به اختلاف نظر شورای نگهبان و وزارت کشور، مجلس می‌تواند استفساریه دهد، گفت: واقعیت امر این است که بر اساس روح قانون نیاز به استفساریه ندارد. زیرا آراء مردم فقط توسط نمایندگان مردم ابطال می‌شود.

    وی افزود: ما نمی‌گوییم الا و لله این خانم نماینده شود؛ بلکه بر این نظر هستیم که اگر بعد از انتخابات اسنادی وجود دارد این اسناد باید به مجلس ارائه شود و مجلس هم در فرایند قانون آن را مورد رسیدگی قرار دهد.

    نماینده مردم رشت در مجلس با بیان این که این گونه مباحث بیشتر جنبه‌ی حقوقی دارد تا سیاسی اظهار کرد:‌ شورای نگهبان در مورد حوزه‌های انتخابیه و صندوق‌های رای می‌تواند اظهار نظر کند نه در مورد افراد. در واقع اگر هم تخلفاتی از قبل وجود داشته و آشکار نشده بود و بعدا مستندات ارائه شده باید به مجلس ارائه شود تا مجلس در این مورد ارزیابی کرده و نظر خود را اعلام کند.

    جعفرزاده در پایان اظهار کرد:‌ بنابراین هیچ مشکل حقوقی وجود ندارد و وزارت کشور باید به کار خود ادامه دهد ما هم پشتیبانی می‌کنیم زیرا می‌خواهیم قانون اساسی اجرا شود.
    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.