×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بمناسبت ایام خجسته میلاد حضرت زهرا (س) همایش روز زن در کانون معصومیه شهرستان املش برگزار شد.

در این همایش مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان گفت : زنان و مادران در شکل گیری نهاد خانواده و نهاد اجتماعی نقشی تأثیر گذار دارند .

“فاطمه رفیعی” با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به ویژگی ها و سجایای والای دخت گرانقدر رسول خدا اشاره کرد و گفت : جلوه های ملکوتی و الهی در وجود حضرت زهرا (س) تجلی یافته و سیره این بانوی بزرگوار ، اسوه و الگویی برای تمام بانوان عالم است .

وی به حضور مؤثر زنان در عرصه های مختلف کار و تلاش در مسیر رشد و تعالی کشور اشاره کرد و گفت : بانوان ایران اسلامی با حضور در عرصه های مختلف نقش ارزشمندی را در اعتلای میهن اسلامی برعهده دارند.

مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان اظهار داشت : حضرت فاطمه (س) الگویی کامل برای بشریت است و زندگی آن حضرت در همه جوانب باید الگوی ما باشد .
در ادامه فرماندار املش ضمن تبریک روز زن رویکرد دولت تدبیر و امید را استفاده از ظرفیت تمام شهروندان ایرانی در راه توسعه کشور دانست و افزود: زنان نیمی از جامعه هستند پس باید از ظرفیت آنان در زمینه های مختلف استفاده شود.
وی ادامه داد: در این دولت سعی شده است از زنان توانمند و شایسته به عنوان نیروهای موثر در توسعه استفاده شود و این امر یکی از نقاط قوت و تکیه گاه های دولت تدبیر و امید بوده است.
وی با تشریح سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه زنان، از پیشبرد سیاست عدالت جنسیتی در مقابل برابری جنسیتی به عنوان نخستین رویکرد دولت یازدهم در این حوزه نام برد و گفت: افزایش مرخصی زنان و کاهش ساعت کار بانوان شاغل و حمایت از انتصاب زنان توانمند در پست های مدیریتی از جمله برنامه های دولت در این خصوص بوده است. وی اضافه کرد: هم چنین شاهد هستیم که بیمه اجتماعی زنان خانه دار در دولت کلید خورد و قانونگذاری های مفیدی در حوزه زنان و خانواده ازجمله قانون حمایت از کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست را شاهد بوده ایم.
وی با اشاره به حضور تأثیرگذار زنان در مراحل مختلف انقلاب تصریح کرد: اکنون نیز زنان با برخورداری از تحصیلات عالیه در عرصه های اقتصادی و توسعه کشور نقش آفرین هستند.
یونس محمودی در ادامه سخنان خود گفت: این چه اندیشه‌ای است که گفته شود یا زن باید بتواند وظیفه مادری خود را انجام دهد که البته بسیار مهم است و یا حضور در جامعه پیدا کند. ما چنین تفکری در اسلام نداریم، در اسلام زن و مرد در خلقت و ایفای نقش برابرند، البته زن‌ها نقش خاص خود را در برخی موارد دارند و اگر بخواهیم امتیاز انسان‌ها را برمبنای کاری که انجام می‌دهند، بسنجیم در برخی موارد زن‌ها وظایف خطیرتر و سخت‌تری را بر دوش دارند.

همایش روز زن در املش 1 - همایش روز زن در املش برگزار شد + تصاویر - همایش روز زن در املش 2 - همایش روز زن در املش برگزار شد + تصاویر - همایش روز زن در املش 3 - همایش روز زن در املش برگزار شد + تصاویر - همایش روز زن در املش 4 - همایش روز زن در املش برگزار شد + تصاویر - همایش روز زن در املش 5 - همایش روز زن در املش برگزار شد + تصاویر - همایش روز زن در املش 6 - همایش روز زن در املش برگزار شد + تصاویر - همایش روز زن در املش 7 - همایش روز زن در املش برگزار شد + تصاویر -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.