×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

16966_881

همایون شجریان درباره دلیل لغو کنسرتش در آلمان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری بامردم، شجریان با انتشار متنی در اینستاگرام درباره کارشکنی‌های برنامه‌گذار کنسرت در آلمان نوشت: « سالها بود به خاطر چنین مشکلاتى که در این بیست وشش سال فعالیت هنرى خود نظیر آن را کم ندیده ام و نشنیده ام کنسرت‌هاى خارج از ایران را قبول نمى کردم. دل همگى شما و ما شکست و از دیدار رویتان محروم ماندیم و همه تنها به خاطر اعتماد.

همان چیزى که همگى بارها و بارها از آن اسیب دیده ایم ، ولى باز ترجیح میدهیم بدون آن زندگى نکنیم. میدانم که همگى عزیزان حرمت بر من نگه داشتند و بزرگوارانه به ماجراى کنسلى کنسرت نگاه کردند.

ما نیز چون شما آمدیم تا با اشتیاق میزبان شما عزیزان باشیم که این اتفاق رخ نداد و غمى سنگین بر دلمان نشست. بسیارى از اقوامم و دوستانم و بسیارى از شما عزیزان خود را از شهرهاى دور به هامبورگ رسانیده بودید که این موضوع غمم را سنگین تر میکند.

باورم نیست شبى را که مى توانست بدل به خاطره اى خوش با شما عزیزان شود، اعتماد مدیران گروه به این برنامه گذار، تبدیل به چنین کابوسى براى من و همراهانم و شما عزیزانم کرد. –

بر خود واجب میدانم چند موضوع را بازگو کنم: « شب کنسرت با وجود اعلام مدیر برنامه گروه به برنامه گذارمبنى بر کنسل بودن کنسرت، ایشان همچنان به فروش بلیت ادامه دادند و اهداف نا معلوم خود را دنبال کردند که البته این موضوع با واکنش و شکایت به مراجع قضایى آلمان همراه شد.

پس از آنکه متوجه اعلام نشدن کنسلى کنسرت به مردم عزیز شدم همان لحظه در صفحه اینستاگرامم آن را اعلام کردم و براى رفع تهمت هایى که در سالن از سوى برنامه گذار به اینجانب وارد گردیده بود بلافاصله ویدیویى در صفحه ى اینستاگرامم قرار دادم.

پس از تاکید مدیر گروه مبنى بر لغو کنسرت و اعتراض به ادامه فروش بلیت متاسفانه مدیر گروه با تهدید جانى نسبت به خود و گروه روبرو مى شوند که این موضوع نیز در مراجع قضایى آلمان با شهادت چندین شاهدِ نشسته در لابى هتل تشکیل پرونده شده است.

به همین دلیل نیز از آمدنم به سالن که وظیفه خود مى دانستم حضورا از شما عذر خواهى کنم ممانعت بعمل آمد و از این هم ناکام ماندم. نکته آخر براى عزیزانى که هنوز وجه بلیتشان برگردانده نشده است اینکه برخلاف شایعاتى که براه انداخته شد، بنده همایون شجریان، فرزند محمدرضا، هیچ مبلغى را دریافت نکرده و نخواهم کرد، کلیه مبالغ دریافتى از فروش بلیت نزد برنامه گذار مى باشد.

در پایان با آرزوى سلامتى براى همه شما عزیزان و دوستداران هنر امیدوارم روزى بتوانیم تلخى آن شب گذشته را فراموش کنیم.»

خبرآنلاین

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.