پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اشاعه فرهنگ اسلامی راهکار مبارزه با نفوذ در فضای مجازی است+گزارش تصویری
    09 اردیبهشت 1395 - 20:10
    شناسه : 4456
    0

    فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان از نرم افزار «هفتاد و دو لاله از لاله زار سرخ گیلان» در راستای کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان رونمایی کردند. به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از لاهیجان، همزمان با یادواره روحانی پاسدار، شهید جانعلی جعفری که صبح امروز نهم اردیبهشت ماه در تالار […]

    پ
    پ

    فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان از نرم افزار «هفتاد و دو لاله از لاله زار سرخ گیلان» در راستای کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان رونمایی کردند.

    به گزارش خبرگزاری با مردم به نقل از لاهیجان، همزمان با یادواره روحانی پاسدار، شهید جانعلی جعفری که صبح امروز نهم اردیبهشت ماه در تالار علامه حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار گردید، دو تن از فارغ التحصیلان این دانشگاه به نامهای ابراهیم آذرپور و حمیدرضا بزرگی موفق به رونمایی از نرم افزار «هفتاد و دو لاله از لاله زار سرخ گیلان» در راستای کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان شدند.

    این نرم افزار دربردارنده اطلاعاتی جامع در ارتباط با تولد، شهادت، زندگی نامه، وصیت نامه و تصاویر هفتاد و دو تن از فرماندهان و سرداران شهید استان گیلان میباشد که در چارچوبی شکیل جهت کاربرد در محیط سیستم عامل آندروید تهیه شده است. این نسخه قابلیت نصب در کلیه گوشیهای اندروید و اجرا شدن در همه نسخه های اندروید را داراست.
    ابراهیم آذرپور از اهداف مهم ساخت نرم افزار «هفتاد و دو لاله از لاله زار سرخ گیلان» را تحقق هرچه بیشتر فرامین و رهنمودهای حضرت امام خامنه¬ای (مدظله العالی) در ارتباط با زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا؛ آشنایی نسل جوان با سلوک و سبک زندگی شهدا در جهت الگو پذیری از آن به عنوان نمونه¬ای از سبک زندگی اسلامی؛ ایجاد بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین استفاده از عرصه های نوین فن آوری و مقابله با دشمن در جنگ نرم برشمرد.
    آذرپور در حاشیه مراسم شهیدجانعلی جعفری گفت: با توجه به رصد وضعیت کنونی کشور و نفوذ فرهنگ مهاجم و بیگانه از طریق نرم افزارهای گوشی های پیشرفته تلفن همراه و کاربرد گسترده ی نرم افزارهای قابل اجرا در محیط اندروید بایستی تدابیری برای استفاده از این بستر نوین نیازمند فرهنگ سازی اندیشیده شود.

    وی با بیان اینکه امروزه انواع گوشی های جدید دارای سیستم عامل اندروید در هر گوشه و کناری دیده می شود و دسترسی به آن برای عموم امکان پذیر می باشد گفت: از آنجا که نمی توان جلوی پیشروی چنین فن آوری هایی را گرفت یا از ورود آنها به کشور جلوگیری نمود پس باید چاره ای اندیشید.

    وی افزود: راه حل این است که با استفاده از خود این گونه گوشی ها به جای تخریب فرهنگی به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی پرداخته شود.

    آذرپور گفت: اگر خانواده ها در برابر شبیخون و غارت فرهنگی این نوع تکنولوژی آگاه نباشد، جوانان را به خطر می اندازند و در نتیجه سلامت جامعه و خانواده به مخاطره قرار می گیرد.

    photo_2016-04-28_20-34-38 photo_2016-04-28_20-34-42 کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان دانشگاه آزاد لاهیجان (38) کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان دانشگاه آزاد لاهیجان (39)

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.