شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چه کسانی کاندیدا شورای شهر آستانه اشرفیه شده اند؟ + جزئیات
    04 فروردین 1396 - 1:47
    شناسه : 44824
    0

    تا پایان روز چهارم مهلت ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر ۲۱ کاندیدا ثبت‌نام کردند. تا پایان روز چهارم مهلت ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا ۱۲ نفر در آستانه‌اشرفیه و ۹ نفر در بندرکیاشهر ثبت‌نام کردند. در چهارمین روز ثبت نام کاندیدای شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه رجبعلی محمدپور، […]

    پ
    پ

    96 - چه کسانی کاندیدا شورای شهر آستانه اشرفیه شده اند؟ + جزئیات - آرمان خادمی

    تا پایان روز چهارم مهلت ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر ۲۱ کاندیدا ثبت‌نام کردند.

    تا پایان روز چهارم مهلت ثبت‌نام کاندیدای شورای اسلامی شهر و روستا ۱۲ نفر در آستانه‌اشرفیه و ۹ نفر در بندرکیاشهر ثبت‌نام کردند.

    در چهارمین روز ثبت نام کاندیدای شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه رجبعلی محمدپور، اسماعیل تیغ‌نورد و محمد حسن مقتدر شعاع مراحل ثبت‌نام خود را به پایان رساندند.

    روز گذشته و در روز سوم نیز حسن امیدوار جلالی و سید ابراهیم حسینی نژاد، روز دوم سجاد اخوان آستانه، سینا لطف پور، فرهاد رضی خوشکاروندی، علیرضا تربیعی، مهدی رمضانی و آرمان خادمی و در روز نخست نیز محمد عباسی در شهر آستانه‌اشرفیه  اعلام کاندیداتوری کرده و مراحل ثبت‌نام خود را به پایان رساندند.

    اما در بندر کیاشهر در روز چهارم ثبت نامی صورت نگرفت و با احتساب ثبت‌نام محمد محبوبی، ابراهیم حقانی، حسین طبخ‌کار، میثم سلسله و علیرضا قهرمانی پنج عضو فعلی شورای اسلامی شهر کیاشهر و مهرداد خاویاری در روز نخست، محمد شاخصی در روز دوم و رضا دری در روز سوم ثبت‌نام تعداد ثبت‌نامی‌های کاندیدای شورای اسلامی شهر کیاشهر به ۹ نفر رسید.

    همچنین در بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه نیز تعداد کاندیدای ثبت‌نامی برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا به ۱۸۳ نفر و در بخش کیاشهر به ۹۴ نفر رسید.

    در تفکیک جنسیت نیز در انتخابات شهرهای آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر بانوان بدون کاندیدا و در انتخابات روستا در بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه ۱۰ خانم و در بخش کیاشهر پنج خانم ثبت‌نام کرده‌اند.

    شهرستان آستانه‌اشرفیه در بخش مرکزی شامل ۷۱ روستا و در بخش کیاشهر شامل ۳۳ روستا مستعد حضور شورای اسلامی روستاهاست.

    دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم‌زمان با انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود که ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا از تاریخ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ آغاز و تا ششم فروردین ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.


    منبع: آستان خبر | انتشاردهنده: علیرضا پرندوش

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.