پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مردم با حضور در انتخابات اندیشه‌های خود را در جامعه عملی می‌کنند
    10 اردیبهشت 1395 - 9:24
    شناسه : 4509
    0

    استاندار گیلان گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای می‌توانند نظر و اندیشه‌ای که در بخش‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه دارند را عملی کنند. به گزارش خبرگزاری بامردم، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در ساعات اولیه آغاز رای گیری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از فرآیند […]

    پ
    پ

    59902

    استاندار گیلان گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای می‌توانند نظر و اندیشه‌ای که در بخش‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه دارند را عملی کنند.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، محمدعلی نجفی، استاندار گیلان در ساعات اولیه آغاز رای گیری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از فرآیند رای گیری در میدان شهدای ذهاب رشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست و تکلیفی بر همه ماست.

    وی با بیان اینکه ما با حضور در انتخابات حقوق خود را طلب می‌کنیم، افزود: نظام، دولت و مجلس با برگزاری انتخابات از مردم مشورت میگیرند. جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب اسلامی با رای مردم شروع شده است.

    استاندار گیلان با بیان اینکه مردم در اولین ساعات رای خود را به صندوق بیاندازند، گفت: مردم عزیز رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند زیرا احتمال تمدید کم است.

    وی ضمن قدردانی از حضور مردم و عوامل اجرایی، تصریح کرد: عوامل اجرایی و امنیتی در پای صندوق های رای حاضر هستند تا امنیت کامل انتخابات را برای حضور پرشکوه مردم رقم بزنند.

    نجفی با بیان اینکه فضای انتخابات در حوزه‌های رشت و رودبار بسیار خوب گزارش شده است،  ادامه داد: در مرحله دوم انتخابات در شهرستان رشت چهار کاندیدا باهم رقابت میکنند که در نهایت دو نماینده به مجلس دهم راه می یابند؛ در شهرستان رودبار هم دو کاندیدا با یکدیگر رقابت میکنند که در نهایت یک نفر وارد مجلس دهم می شود.

    وی در خصوص انتخاب اصلح گفت: هر فرد با آگاهی و وجدانی که دارد فرد کارشناس و کاردان را بر میگزیند، امسال که سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده با انتخاب نماینده اصلح می توانیم زمینه تحقق اقدام و عمل را فراهم نماییم.

    استاندار گیلان با بیان اینکه رای مردم حق الناس است، تصریح کرد: عوامل اجرایی و هیات نظارت که در صندوق حاضر هستند، امانتدار رای مردم می باشند تا انتخاباتی سالم داشته باشیم.

    وی تاکید کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای می‌توانند نظر و اندیشه‌ای که در بخش‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه دارند را عملی کنند. ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.