جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گران‌ترین کنسرت‌های ایرانی کدامند؟
    12 اردیبهشت 1395 - 16:02
    شناسه : 4589
    0

    بلیت‌های کنسرت‌های موسیقی در سال گذشته معمولا از ۴۰ تا ۱۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شدند. اما بلیت کنسرت روزبه نعمت‌الهی از ۴۰ تا ۱۸۰ هزار تومان قیمت گذاری و به فروش رسید تا این خواننده لقب گرانترین کنسرت ایران را به خود اختصاص دهد. به گزارش خبرگزاری بامردم، همچنین سال گذشته بلیت‌های اجراهای ارکسترهای دولتی «سمفونیک […]

    پ
    پ

    Consert

    بلیت‌های کنسرت‌های موسیقی در سال گذشته معمولا از ۴۰ تا ۱۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شدند. اما بلیت کنسرت روزبه نعمت‌الهی از ۴۰ تا ۱۸۰ هزار تومان قیمت گذاری و به فروش رسید تا این خواننده لقب گرانترین کنسرت ایران را به خود اختصاص دهد.

    به گزارش خبرگزاری بامردم، همچنین سال گذشته بلیت‌های اجراهای ارکسترهای دولتی «سمفونیک تهران» و «موسیقی ملی ایران» از ۴۵ تا ۱۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری می‌شدند. به این ترتیب این ارکستر‌ها در جایگاه دوم گران‌ترین اجراهای موسیقی کشور قرار گرفتند. همچنین در کنار این ارکسترها که توسط معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره می‌شود، کنسرت «تهمورس و ما» که طی روزهای اول و دوم شهریور ماه در تالار وحدت برگزار شد با سقف بلیت ۱۵۰ هزار تومان، قرار گرفت.

    رتبه سوم گران‌ترین کنسرت کشور با سقف بلیت ۱۳۰ هزار تومان به گروه «دنگ شو» اختصاص یافت. این گروه در روز دوم شهریور و در دوسانس در برج میلاد روی صحنه رفت. کنسرت حافظ ناظری که به همراهی شهرام ناظری در تالاز وزارت کشور برگزار شد نیز با سقف بلیت ۱۳۰ هزار تومان نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

    اما متوسط قیمت بلیت در سال جدید رشدی حدودا ۱۰ درصدی داشته است و میانگین قیمت بلیت کنسرت‌های امسال از ۴۰ تا ۱۳۰ هزار تومان است.

    در میان کنسرت‌های پر شمار این روزها، دوباره نام روزبه نعمت‌اللهی به عنوان گران‌ترین اجرای موسیقی در صدر قرار گرفته است. بعد از نعمت‌اللهی، حمید عسگری ، بهنام صفوی، حمید حامی و بابک جهانبخش با سقف بلیت ۱۴۰ هزار تومان در جایگاه بعدی گران‌ترین کنسرت حال حاضر ایران قرار می‌گیرند. اما دیگر اجراهای موسیقی پاپ نیز تا سقف ۱۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.