×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

photo_2016-05-01_18-14-06

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فومن با اعلام اینکه قدردانی از قشر کارگر با هدایا و منافع مادی نیست، گفت: مسکن مهر فومن تا یکماه أیگر به متقاضیان تحویل داده می شود

به گزارش خبرگزاری بامردم، حسین واقفی با بیان اینکه کارگران در پیروزی انقلاب و تداوم آن نقش بسزایی داشته اند و باید از این قشر زحمتکش تشکر و قدردانی کرد، اظهارداشت: قدردانی از قشر کارگر با هدایا و منافع مادی نیست بلکه اجر عظیم در نزد خداوند دارند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فومن با اعلام اینکه این شهرستان دارای هزار کارگاه، ۵ هزار کارگر و ۴۰۰ تعاونی با اشتغال بیشاز هزار و ۱۷۰ نفر بوده است، تصریح کرد: تعاونی فجر بسیجیان ۱۸۰ واحد تحویل و مابقی در ماه های آتی و مسکن مهر شهرستان نیز تا یکماه دیگر به متقاضیان تحویل داده می شود.

واقفی در خصوص اشتغال در شهرستان، اذعان داشت: با تسهیلات با بهره پایین و با کمک صندوق کارآفرینی امید و دستگاه های اجرایی ۵۷۰ اشتغال ایجاد نموده ایم و با اشتغالزایی سپاه و پایگاه مقاومت بسیج می توانیم بیش از ۹۰۰ نفر را مشغول بکار شوند.

وی با اشاره فرمایشات حضرت علی (ع) آفت دانش بکار نبستن آن و آفت کار دلبستگی نداشتن به آن است، افزود: برای ایجاد شور و نشاط  برای کارگران برنامه های از قبیل ساخت سالن ورزشی کارگران شهرستان، سفرهای زیارتی و سیاحتی، مسکن کارگران، تخفیفات درمانی و ورزشی در نظر گرفته شد.

رئیس اداره تعاون یکی از اقدامات بزرگ این اداره را تشکیل توسعه عمران عنوان کرد و افزود: دو هفته دیگر برای فروش سهام اقداماتی صورت می گیرد.

واقفی افزود : یکی ازکارهای بزرگ  اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی  شهرستان تشکیل شرکت توسعه عمران این  شهرستان است که انشاءالله تا دوهفته دیگر به فروش سهام آن اقدام می نمایئم.

 وی از نماینده محترم مردم شهرستان فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ،امام جمعه فاضل ،فرماندار ،فرماندهی سپاه مقاومت بسیج ، مسئول بسیج کارگری  فومن و ازتمام ادارات مرتبط و بابت همکاری،  همدلی وهمراهی  با این اداره داشتند، تشکر وقدردانی نمود. کاسپین

انتهای خبر/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.