×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

به گزارش خبرگزاری بامردم مدیر عامل صندوق حمایت از صنعت چایکاران کشور گفت :۱۰ میلباردو۵۰۰ تومان به چایکاران و کارخانجات چایسازی پرداخت شده است


 

photo_2016-05-03_04-33-34به گزارش خبرنگار خبرگزاری بامردم از رودسر محمدرضا طاهرزاده عصر امروز در دیدار با امیر جانبازی فرماندار این شهرستان با اشاره به آغاز برداشت برگ سبز چای در سال ۹۵ اظهار کرد: چایکاران در برداشت سبز چای دقت بیشتری داشته باشند تا محصول بهتری به کارخانه‌های چای‌سازی تحویل داده شود.

وی برداشت برگ سبز چای با کیفیت در درجه‌بندی این محصول را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: ۶۰ هزار خانوار چایکار در استان‌های گیلان و مازندران فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل صندوق حمایت از صنعت چای از پرداخت ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به چایکاران و کارخانه‌های چای‌سازی در استان‌های گیلان و مازندران خبر داد و بیان کرد: سود تسهیلات مذکور چهار درصد است.

طاهرزاده بازپرداخت تسهیلات مذکور را موقع برداشت محصول از باغ‌های چای خواند و تصریح کرد: تسهیلات پرداختی به صورت تقسیط از چایکاران دریافت می‌شود.

وی به پرداخت یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات به ۲۴ کارخانه چای‌سازی اشاره کرد و یادآور شد: امسال فرآوری برگ سبز توسط ۱۷۰ کارخانه چای‌سازی انجام می‌شود.

مدیرعامل صندوق حمایت از صنعت چای خاطرنشان کرد: به‌ازای بهزراعی هر هکتار باغ چای یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به چایکاران پرداخت می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.