پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • داعش محاصره شهر سرت در لیبی را تنگ تر کرد
    14 اردیبهشت 1395 - 22:40
    شناسه : 4654
    0

    به گزارش خبرگزاری بامردم  به نقل از ایرنا، آورگانی که از شهر سرت فرار کرده اند و خود را به مرکز حکومت دولت دفاق ملی در طرابلس رسانده اند، گفتند: همزمان با آمادگی ارتش برای آزاد سازی شهر سرت، گروهک تروریستی داعش ورودی های اصلی این شهر را بر روی خانواده هایی که قصد دارند از […]

    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری بامردم IMG19353351 به نقل از ایرنا، آورگانی که از شهر سرت فرار کرده اند و خود را به مرکز حکومت دولت دفاق ملی در طرابلس رسانده اند، گفتند: همزمان با آمادگی ارتش برای آزاد سازی شهر سرت، گروهک تروریستی داعش ورودی های اصلی این شهر را بر روی خانواده هایی که قصد دارند از شهر خارج شوند، بست.
    آوارگان همچنین تاکید کرده اند: گروهک تروریستی داعش بخشی از خانواده هایی که قصد خروج از شهر را داشتند، بازگردانده است.
    یکی از کسانی که از شهر سرت فرار کرده است، به خبرنگاران گفت: درست است که بیشتر اهالی سرت خارج از شهر به سر می برند، اما همچنان خانواده هایی هستند که در مزارع و محله های مجاور شهر ساکن هستند و هم اکنون در محاصره بوده و نمی توانند از این مناطق خارج شوند.
    این آواره لیبیایی گفت: مردم در شهر سرت با کمبود شدید نان و مایحتاج اولیه مواجه هستند و در صورتی که کمک های انسان دوستانه به این مناطق نرسد، ساکنان این منطقه دچار «مرگ تدریجی» می شوند.
    این شهروند لیبیایی گفت: برای خروج از شهر سرت با انواع بد رفتاری ها روبه رو شدیم به گونه ای که در موارد زیادی، مورد ضرب وشتم قرار گرفتیم.
    وی افزود: تروریست ها مانع حمل ابتدایی ترین وسایل زندگی از جمله داروهای مورد نیاز کودکان و افراد مسن می شدند.
    وی همچنین درباره گروهک تروریستی داعش در شهر سرت گفت: داعش دست و پای خود را گم کرده و دچار سردرگمی در بین اعضای خود شده است، ‌به گونه ای که برخی از اعضای آن از شهر فرار کرده اند.
    سقوط حکومت معمر قذافی در سال 2011 تاکنون، لیبی را صحنه هرج و مرج و ناآرامی کرد، به گونه ای که دو دولت به موازات یکدیگر در این کشور شکل گرفت.
    دولت وفاق ملی به ریاست «فایز السراج» به مرکزیت طرابلس که مورد حمایت محافل بین المللی است و در غرب این کشور و دولت دیگر موسوم به دولت طبرق به مرکزیت شهری به همین نام و به ریاست «عبدالله الثنی» در شرق لیبی تشکیل شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.