شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ضرورت تسریع در روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات
    14 فروردین 1396 - 20:07
    شناسه : 47589
    0

    رییس هیات عالی نظارت، خواستار تسریع در روند بررسی، رسیدگی و اعلام نتایج تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان در انتخابات شوراهای استان گیلان شد. سید کاظم دلخوش با اشاره به شمار بالای ثبت نام کنندگان در انتخابات و نیز اعلام قبلی این هیات مبنی بر اینکه هیات های اجرایی موظفند در پایان هر روز […]

    پ
    پ

    - ضرورت تسریع در روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات -

    رییس هیات عالی نظارت، خواستار تسریع در روند بررسی، رسیدگی و اعلام نتایج تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان در انتخابات شوراهای استان گیلان شد.

    سید کاظم دلخوش با اشاره به شمار بالای ثبت نام کنندگان در انتخابات و نیز اعلام قبلی این هیات مبنی بر اینکه هیات های اجرایی موظفند در پایان هر روز نام نویسی، پرونده ثبت نام کنندگان را برای بررسی رد یا تایید صلاحیت به مراجع چهار گانه مندرج در قانون انتخابات ارسال نمایند، افزود: هرگونه تعلل در این مورد، سبب اختلال در روند اجرای کار و پاسخگویی به داوطلبان، خواهد شد.

    وی از مراجع رسیدگی کننده به پرونده‌ها درخواست کرد، نسبت به بررسی مدارک ارسالی استان، برای سرعت بخشیدن به این امر، اقدام نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.