×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

5465 - یکی از رخدادهای مهم بعد از تصویب برجام ارتباط با جهان بود -

جلسه عقد تفاهمنامه اجرای پروژه جمع آوری و تصفیه فاضلاب شهری لاهیجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری این جلسه به ریاست مهندس احمدی فرماندار و با حضور دکتر نیکفر نماینده مجلس شورای اسلامی، مهندس حسینی مدیر عامل آب و فاضلاب شهری استان گیلان، جمعی از مدیران محلی و نماینده آب و فاضلاب کشور برگزار گردید.

مهندس احمدی طی سخنانی اظهار داشت :یکی از دغدغه های دولت تدبیر و امید رسیدگی به موضوعات زیست محیطی است که به سلامت همه انسانها و سایر موجودات زنده ربط دارد ، بنابراین باید موضوع زیست محیطی مورد توجه ویژه قرار گیرد که از مهمترین آنها جمع آوری و تصفیه فاضلاب است.

فرماندار لاهیجان گفت یکی از رخدادهای مهم بعد از تصویب برجام ارتباط با جهان بود که طرح جمع آوری فاضلاب لاهیجان به تبعیت از اینکار صورت می گیرد زیرا با ایجاد ارتباط با یک بانک زیرساخت آسیایی عملیات اجرایی و اخذ تسهیلات از آن انجام می شود . زیرا بعد از برجام بود که ایران توانست عضو این بانک مهم شود. وی اضافه کرد طرح احداث شبکه جمع آوری فاضلاب شهرستان لاهیجان قرار است براساس تشریفات قانونی برای اجراء واگذار شود.

مهندس احمدی خاطر نشان کرد ما مسئولین محلی تکلیف داریم همکاری همه جانبه با مجریان این طرح داشته باشیم ، زیرا خدماتی را که مردم بعد از اجرای طرح دریافت می کنند بسیار مفید و به نفع مردم است البته باید به مردم این موضوع را تشریح کنیم.

مهندس احمدی گفت اجرای این طرح از سال ۲۰۱۷ شروع و تا ۲۰۲۱ یعنی به مدت چهار سال طول می کشد امیدوارم تاثیرات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی اینکار توسط ادارات خوب درک و همکاری لازم را در اجرای صحیح طرح به جریان داشته باشند.

فرماندار لاهیجان ادامه داد اینجانب نیز بعنوان نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان لاهیجان از همه دست اندکاران پیگیر این پروژه خصوصاً دکتر نیکفر نماینده محترم مردم فهیم شهرستان لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل محترم آب و فاضلاب شهری استان گیلان ، رئیس محترم اداره آب و فاضلاب شهری لاهیجان و دیگر مجریان طرح تشکر و قدردانی دارم .

مهندس احمدی اضافه کرد : کلیه ادارات و نهادها در صورت بروز اختلاف اداری در اجرای پروژه ها حتماً با اینجانب بعنوان فرماندار هماهنگی کنند تا خودم شخصا نسبت به رفع مشکل ایجاد شده اقدام نمایم و از رفتن به مقامات قضایی خودداری کنند.

وی گفت حجم اجرای پروژه شبکه جمع آوری فاضلاب شهری حدود هشتاد کیلو متر است که باید به مردم توسط مسئولین و رسانه ها تبیین شود که ممکن است در اجرای این پروژه مهم مشکلاتی هر چند موقتی ایجاد گردد. که تحمل و صبر خود را زیاد کنند و با مجریان این طرح همکاری لازم را داشته باشند. گرچه انشاءا… طوری برنامه ریزی خواهد شد مشکلات به حداقل و یا هر چه سریعتر مرتفع گردد.

در پایان این جلسه نیز نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیر کل آب و فاضلاب شهری و تعدادی از مسئولین ادارات به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.